3525
Sök

Bilder: Polarens Chevrolet Caprice

Rockabilly
99 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
Fotade en polares bil då han ska sälja den. Va tycker ni vart det nå bra lr e det bara skräp ? om bilderna alltså. Sen vart det fler bilder på bilen självklart men orkar inte lägga upp alla

https://www1.garaget.org/gallery/archive/114327/921215_32uwls.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/114327/921220_zqpro6.jpg

M.v.h // Challe

Bilentusiast
489 Inlägg
4 maj 2010
var väl så där tycker jag smile
ett tips är att inte använda inbyggda blixten till annat än att styra andra blixtar med(om du har den funktionen).

testa att fota från andra höjder än bara ögonhöjd också!
första bilden är lite rörig, dvs blicken dras till småprylar runt om själva bilen.
andra bilden är lite snävt beskuren, så det känns som att det viktiga inte får plats riktigt.

detta är konstruktiv kritik, inga klagomål. smile

kör Golf LX -83, 1,6 med godis

Rockabilly
99 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
jagarbosse skrev:
var väl så där tycker jag smile
ett tips är att inte använda inbyggda blixten till annat än att styra andra blixtar med(om du har den funktionen).

testa att fota från andra höjder än bara ögonhöjd också!
första bilden är lite rörig, dvs blicken dras till småprylar runt om själva bilen.
andra bilden är lite snävt beskuren, så det känns som att det viktiga inte får plats riktigt.

detta är konstruktiv kritik, inga klagomål. smile

Okej okej, jadu ja vet inte riktigt vad ja har för funktioner på kameran ( nikon d40 )

ja brukar ta från lite olika höjder bara det att jag inte la in någon sådan nu tongue dock kan jag hålla med om att de e mkt annat som drar till sig uppmärksamhet men ja tycker de e lite halv svårt å hitta ett bra ställe å fota på.

Just den andra bilden tog jag lite närmare för att man skulle se tydligare att det stog classic på har en annan bild i från nästan samma vinkel fast längre ifrån.

Tar allt som kritik då alla tycker olika, bara att lyssna på det andra säger som hållt på me det man nu ska göra längre än en själv har gjort då lär man sig oftast bättre å snabbare smile

M.v.h // Challe

Sök