Motodyner skrev:
Nej jag ska skippa den jag fick den känslan rätt fort. han sa att den hade stått ute ett tag av förra ägaren därav rosten under men alltså en bil hinner inte kexa ihop bara av att stå utan det har ju antagligen direkt koppling till att den har gått en hel del. dock var karossen på utsidan helt rostfri, ovanpå karosspanelerna men under var det bara kex.
Nu när jag fått nys om den vita i solna, som jag ska åka o kolla på snart, om den motsvarar bilderna jag fick igår och det stämmer att den är renoverad för en kvartmille så köper jag den istället. den har de begärt 80tkr för.
men säljaren historia går inte ihop riktigt, han säger att han ägt bilen i 2 veckor och att han köpte den från ett dödsbo där den stått still i ett bergsrum i 2 år men var det inte du som tipsade mig här som hade sett den ute till salu i flera omgångar tidigare hos just dom i solna??
För han på fynd/veteranborgen i solna han påstår att den inte varit ute till försäljning tidigare i hans ägo och varför skulle ett dödsbo lägga ut den i flera omgångar när folk här påstår att den legat ute hos just dom i solna!?
jag ska till jobbet nu innan jag åker o kollar på den o hämta fax med tiidgare ägare, man borde ju också kunna hitta spår efter nån gammal annons på google tex? av ägarhistoriken kan man förhoppningsvis bena ut en del oklarheter.
nån som sitter på nån info vore jag tacksam för svar snarast!
tack för all feedback!
Jopp, den har varit ute på nätet mer än 1gång då ja vet att priset gått från 120-89, sen är de ju inte säkert att fyndbörsen/garaget annonserat ut den alla ggr men bilderna var inne ifrån deras hall. men har du reg nr så är de ju bara att ta ut från transsportstyrelsen så ser du dem 3 senaste ägare.
Om det är den med motivlacken fram på huven å framskärmar?
Senast redigerat av GTi-R_Danne (9 maj 2010)
Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!