Vi tänkte köra den årliga karavanen till Vingåkra från Jakobssons Möbler i Odensbacken. Samling: 05.30 vi åker ca 06.00 i samlad trupp mot Vingåker och Realcar.
jag är på men var i hela världen ligger vingåkra också vad är adressen till Jakobssons Möbler har aldrig varit i odensbacken
Vingåkra är namnet för träffen. Adresserna ser du nedan:
Realcar: Bondegatan 44, Vingåker
Jakobssons Möbler: Fanervägen 4, Odensbacken det ligger på vänstersida om du åker från Hallsberg mot Vingåker precis när du kommer in i Odensbacken
jaha allright ^^
men dom öppnar/startar träffen vid 11 säg inte att jag måste vara uppe och klar vid odensbacken klockan 05:30 på morngonen jag kommer köra ut i ett dike, vem e så pigg 5:30 på morgonen
Hade ni inte åkt så fruktansvärt tidigt hade jag nog åkt med. Men tvätta gör jag på fredag. Sen om den är skitig där de skiter jag fullständigt i.
Vet att det är mycket smidigare att åka dit tidigare så slipper man all trängsel när alla ska in på området. Men som sagt det rullar säkert en del folk senare på morgonen med.
Hade ni inte åkt så fruktansvärt tidigt hade jag nog åkt med. Men tvätta gör jag på fredag. Sen om den är skitig där de skiter jag fullständigt i.
jag finns utanför staoil i almby på lördag från kl 09.30 åker det därifrån ca 09.45-09.50 då hoppas jag du hunnit vakna då jag åker med supra hoppas vi ses där då