_Bene skrev:
syabo skrev:
epapower skrev:
Pssst, bara för de ser orginal ut utanpå så innnebär det inte att de är orginal under huven eller undertill.
En bilträff ska vara för alla människor och bilar (bortsett från rostiga sunkåken som man hoppas på huven osv) Vi har en kille i LKPG Performance som åker en i stort sett standard volvo 740 som gått över 30k mil.. Den är grymt imponerande skick på och varför skulle då inte den platsa på en bilträff? Ägaren har lagt ner grymt mkt tid och pengar.. Men då får inte han åka in på en bilträff för han har en 740?
Men om ja hänger på en riktig "kundvagsvinge", största kjolpaket som går att hitta och massa med rosa pearlack då är de helt plötsligt en annan femma..
Vissa gillar fräscha standardbilar, vissa plastraketer.. Smaken är som baken..,= delad
inte så jag menar, och nej kjolpaket o flygplansvinge är verkligen inte min grej, dom bilarna jag syftar på var inte i fint skick och om de har något extra under huven så kanske de skulle ta och öppna huven nästa gång?
varför ska man öpnna huven o visa allt? är ju mycket roligare o ha en risig bil me rolig motor o ingen vet vad som ligger under huven, hemligt är roligast
Håller med!!
Jag kommer hellre i en en bil som ser orginal ut eller tom risig ut men som går uta h-vete!!
Dessutom va det som sagt innan inte bara volvos som va orginal!!
O hur många av alla dessa stylade plastbilar med fin lack på såg ni leka loss????? Va det inte det som va lite meningen?? Lek & race??? De man såg va de ni kallar "risiga" som iaf bjöd på en show...
O det tackar jag varmt för!!
För ska man bara gå runt & kolla på fina bilar som står uppställda kan man lika gärna åka ner till elmia eller åka på sånna träffar där det bara ställs upp!!! Mig vetligt va det inte en träff för bara utställningsbilar???
Så vad har det för betydelse vad man kommer i för bil?? Alla moppebilar & annat som kom då?? Epor mm.....
Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...