_Bene skrev:
Volvo_Taz_240 skrev:
_Bene skrev:
varför ska man öpnna huven o visa allt? är ju mycket roligare o ha en risig bil me rolig motor o ingen vet vad som ligger under huven, hemligt är roligast
![smile](img/smilies/smile.png)
Håller med!!
Jag kommer hellre i en en bil som ser orginal ut eller tom risig ut men som går uta h-vete!!
![wink](img/smilies/wink.png)
Dessutom va det som sagt innan inte bara volvos som va orginal!!
O hur många av alla dessa stylade plastbilar med fin lack på såg ni leka loss????? Va det inte det som va lite meningen?? Lek & race??? De man såg va de ni kallar "risiga" som iaf bjöd på en show...
O det tackar jag varmt för!!
För ska man bara gå runt & kolla på fina bilar som står uppställda kan man lika gärna åka ner till elmia eller åka på sånna träffar där det bara ställs upp!!! Mig vetligt va det inte en träff för bara utställningsbilar???
Så vad har det för betydelse vad man kommer i för bil?? Alla moppebilar & annat som kom då?? Epor mm.....
Men det tråkiga med allt är ju att alla vill ju bara se bilar som går på släp kärra dit och hem. om ni nu fattar vad ja menar med det
Jo, oftast.. Men fattar inte varför de då åker till en träff där det skulle vara "lek & race"???
Då får de ju bjuda påt lite med deras finbilar oxå då.. Annars kan de ju fixa en utställning för deras bilar...
För mig vetligt va detta en TRÄFF inte en UTSTÄLLNING....
Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...