detta låter lockande när du ska dit, alltid velat se din bil i verkligheten.. Tycker den är så otroligt fräck så clean och snygg.. lagom är alltid bäst
Jag måste skärpa till mig och åka på lite sånthär så boka in mig också!! Ännu större anledning till att komma är juh att det inte är så jäkla långt att åka heller.
Dom som har anmält sina bilar här på forumet har en plats redan. Jag behöver dock komplettera med information om bilen vad det är för märke samt modell även vem som kommer ställa ut den. Sen kommer jag att skicka mail till er med mer info...
Dom som har anmält sina bilar här på forumet har en plats redan. Jag behöver dock komplettera med information om bilen vad det är för märke samt modell även vem som kommer ställa ut den. Sen kommer jag att skicka mail till er med mer info...
Hoppas vi syns!
kontaktar du oss eller skall vi skicka ett pm med namn och bil m.m kanske är lätast
Hoppas vi syns!
kontaktar du oss eller skall vi skicka ett pm med namn och bil m.m kanske är lätast
Skicka namn och bil med mera till mej.. som sagt det blir lättast