Som sagt. har en Audi A6 1.8T jag skall snygga till och fixa lite med.
Bäst man gör en lista.
* Fälgar : Ser bra ut
* Rutor : Tonat på sidorna, saknar bakrutan, bakruta på G inom snar framtid
* Lackkoncervera!
* Ljus : Devil Eyes, ser bra ut, funkar bra
* Turbo trycks mätare : På G ^^
* Chipa, steg 1 eller mappa. - Blir omprogramering av den, skall byta lite saker innan för "ökad" prestanda då den ändå skall "mappas"
* Smått sänkt, väghållningsats : På plats.
* Små trimma : Kommer ske, halvsats, twinpipe. sportfilter plus omprogramering.
* Carbon detaljer :
Avslöjar inte mer nu
* Carbon text bak : Får se inte säker på om jag vill ha!
* TV skärmar i nackstöden, beställt skärmar.
* Fixa dubbla utblås, antagligen med bakkjol till RS
* Fixa den nyare Audi A6 ratten
* Ett måste är ju att fixa motorvärmare, är ingen dum ide om man vill spara på motorn på vintern då jag på vintern typ bara kör 5km sträckor (den blir ju inte dirr varm av det)
* Fixa in PS 3/2 . Sedan vet jag inte om den funkar på de skärmar jag beställt i fall att den inte gör det får jag hitta mer skärmar, ev en stor i taket som man fäller ner. - tror inte det funkar på det jag beställt, men helt ärligt, nej jag vet inte. Får bli att utforska ^^
Utforskat. det går att koppla ps2/3 till tvskärmarna ^^ ! Underbart, blir lite billigare för mig då
!
* Troligen fixa RS fram kjol med
* Fixa 16/17" fälgar senare, och ev byta sänksats till Coilcovers med tillbehör, för att höja bilen lite men ändå inte för mycket.
* Kanske kan vara bra att skaffa Lambda och Avgastemp och olja tryck mätare om jag trimmar, bra att hålla koll på de värderna.
* Billjud, kommer rätt långt ner på prio ordning. de som är i är 6.5or fram o bak med lösa diskanter (tror de är 1") 4diskanter tot i af. dock måste det ljud isoleras bättre i dörrarna då de håller på att skaka sönder när man krämar på volym ur högtalarna (bastoner och väldigt ljusa toner)
* Övrigt
Så ser den ut idag!