CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
har kollat mkt på det fälgarna.. de är snygga! men som vanligt så finns de varken i ordentlig bredd eller lågt et! men kanske finns mer än va jag sett!
Har varit och besiktigat bilen och den gick igenom med planka papper så de va kul. Sen har grejerna man beställt börjat ramla in Sen var det ju fint väder nu i helgen så då kom putsb*gen fram och ville jobba;) Sen var det meningen att jag skulle vänta med att montera sakerna man handlat tills man skaffat ett par nya fälgar, men svårt att låta bli så. Sen en liten bonus
Beställde ett par fälgar den 2maj fick mejl dagen efter att dom var slut och har slutat tillverkas, just min tur när man väl hittat ett par man fastnat för. Så beställde ett par nya idag, vilka det blir får ni se på Wangan dom som ska dit om man har hunnit få dom:cool: Även svarta hjulmuttrar är beställda sen får vi se om man hittar någon billigt tow hook set som man kan slipa ner och få i samma färg som fälgarna. Vingen är provmonterad och torkararmen är borttagen, blev så mycket bättre utan den fula armen.
Inte världens bästa passform på vingen. 2 av fästena till vingen va helt fel så det va bara att fixa med en gång så att man kunder skruva dit den.
Vingen ska förhoppningsvis lämnas in på lack nu på måndag tillsammans med bakkjolen då det är ett par fula märken där jag vill bli av med. Vingen kommer få ett svart vingblad och sen blir det som är längst ner på kjolen svart så man får en lite diffuser liknande känsla.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."