3202
Sök

Sveriges snyggaste bil

KAM
46 Inlägg
18 juni 2006
Trådstartare
Volvo och MB RULES skrev:
lägg ut din bil här:-)

Kommer, skall till Tjeckien nu så nästa vecka lägger jag ut den....om jag hajr hur man gör :.-)

"En glänsande bil är ren bil"

180 Inlägg
18 juni 2006
min far har ju för fan en mustang mach 1 oxå fast snyggare!!!! me shaker hood tongue  tyckte nog att volvon va den snyggaste av dom som var där men jag brukar hålla mig borta från traktorer (dom kör man på landet smile )

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

KAM
46 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
jensonnn skrev:
min far har ju för fan en mustang mach 1 oxå fast snyggare!!!! me shaker hood tongue  tyckte nog att volvon va den snyggaste av dom som var där men jag brukar hålla mig borta från traktorer (dom kör man på landet smile )

ha ha ha........men tack om en traktor kan vara snyggare än dem så är jag nöjd :-)

Åkeri ägare
226 Inlägg
20 juni 2006
Grattis kruse... Hoppas det håller hela vägen det behövs lite nytt tänk och nya ider i denna tävlingen... Ska du till Tullinge ?

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

121 Inlägg
20 juni 2006
Din bil var den enda som jag tyckte var snygg där. DOm andra var ju bara uppputsade.  men jag är nog lite för ung me.

311 Inlägg
20 juni 2006
Dj_funky skrev:
Din bil var den enda som jag tyckte var snygg där. DOm andra var ju bara uppputsade.  men jag är nog lite för ung me.

kunde inte säga det bättre själv faktiskt .

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

KAM
46 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
cool blue skrev:
Grattis kruse... Hoppas det håller hela vägen det behövs lite nytt tänk och nya ider i denna tävlingen... Ska du till Tullinge ?

Tack, skall inte till Tullinge, vi väntar oss en liten nu i dagarna ;-)

KAM
46 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
ett stort tack till alla som har kommenterat och håller tummarna.....själv hoppas jag nu på en liten leverans inom kort.....en tös som skall heta Hanna....;-)

733 Inlägg
22 juni 2006
men nej!! road mastern ju!!! buick power ;D

men grattis kruse big_smile hoppas de blir en bilgalen liten flicka nu då smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

KAM
46 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
whiper skrev:
men nej!! road mastern ju!!! buick power ;D

men grattis kruse big_smile hoppas de blir en bilgalen liten flicka nu då smile

med tanke på att grabben har bilutställning varje kväll med sina hotwheels så tror jag att Mamma kommer att göra allt för att få in Barbie istälet......

557 Inlägg
24 juni 2006
S40 var klart fetast big_smile

//Jerry

Billackerare
737 Inlägg
24 juni 2006
Suck.. Sveriges snyggaste bil heter tävlingen. Jag har bara så förbannat svårt att se det snygga med gamla jänkare.

Sveriges snyggast gamla häck eller nå´t borde dem döpa om den till och hålla kvar den tävlingen i Classic tidningen.. har aldrig varit intresserad av så´na bilar.

Sveriges snyggaste bil tävlingen borde tidningen Bilsport arrangera istället och ha med "nyare" bilar. Fast sedan så är det ju svårt att sätta en gräns på vad som är nytt och gammalt. Men bilar som S40:n och andra ombyggda nyare bilar borde ju tävla för sig. Det är ju egentligen två helt olika målgrupper det handlar om även om det finns en del undantag. De flesta äldre gillar veteranisar och de flesta yngre gillar dagens gatbilar. Så.. sära på bilarna och ha 2 st olika tävlingar istället.. tycker jag iallafall. smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

KAM
46 Inlägg
15 juli 2006
Trådstartare
Undebart Idag Avgjordes Det Och Min Bil Vann Denna Tävling.......och Inte Nog Med Det Vi Fick En Dotter Igår Morse Jiippiiiii Tack Alla Ni Som Röstade!!!!!

dARKiE
5 031 Inlägg
159 Inlägg
15 juli 2006
Grattis 2x lycka! big_smile hoppas de inte vänder bara o blir 2x otur wink

Sök