Precis kommit hem. Mycket trevlig träff, trevligt folk, ja helt perfekt helt enkelt. Fast det kunde ha varit liiiiiiiite bättre väder, men solen kikade iaf fram ibland. Väntar med spänning på bilder...
En stor eloge till arrangörerna som fixat med allt gällande träffen. Vi ses nästa år!
får vara den första som kommer med klagomål då. när ni tar upp vilka som vunnit snälla säg inte bara vilket nr dom har utan nämn snabbt vad det är för bil bara. vi lägger inte alla nr på minnet och kan va kul o veta vilka som får pris.. har för mig de va likadant förra året?!. annars kanon vi ses.
får vara den första som kommer med klagomål då. när ni tar upp vilka som vunnit snälla säg inte bara vilket nr dom har utan nämn snabbt vad det är för bil bara. vi lägger inte alla nr på minnet och kan va kul o veta vilka som får pris.. har för mig de va likadant förra året?!. annars kanon vi ses.
Hej!
Ser inte det som klagomål utan en förbättring inför 2011, jag har lagt ut namn på alla vinnare inne på örebroträffarnas sida, www.orebrotraffarna.se, hade vädret varit bättre hade även foto tagits på alla Pokalvinnare, också ett mål vi har för mixen 2011.
Har varit med om ruskväder i Ånnaboda förrut, men inte så få graders värme i slutet av Maj, Vi hoppas på kanonväder nästa år.
Stort TACK till Er alla som deltog och trotsade vädret helt otroligt.
För Er som vill delta på Volvoträffen Ånnaboda 3 Juli säger jag Välkomna, Ni som skall vara på andra träffar,önskar jag Er lycka till på sommarens Events och hoppas att sommaren kommer med sol och värme. Tack för deltagandet hoppas på återseende Mixen 2011 Mvh Mariana
Tänkte faktist på att märke och modell på bilarna som gick upp på prispallen skulle vara bra. Men det blev lite för stressat när vi i juryn gick igenom alla pristagare pga vädret. Så vi hade inte riktigt tid med det just då.
Men är jag med i juryn nästa år ska jag propsa på att märke och modell kommer med oxå.
Eftersom vi från början enbart haft volvo utställning så tänker man inte alltid på dom detaljerna
Mycket bra att du påpekar detta så vi kan förbättra träffen till nästa år.