ExCon skrev:
BMW Tyresö/Bollmora som nu bytt namn till Bavaria.... LÄMNA FÖR GUDS SKULL INTE BILEN DÄR!!!!
nej de lyfter upp bilen och använder INTE dina lyftpunkter. bilen får stå på kanterna och mekanikerna SKITER i om den står snett och tar skada. "du tittar ju inte under bilen, det syns inte" får man höra
sen vet jag inte vart lackeraren har gått utbildning men normaltsett TVÄTTAR man bilen innan man går på med en poleringsmaskin. de kör på utan att tvätta ytan som ska poleras.
KLÅPARE kallar jag dem.
Sen ska givetvis den uppblåsta kralliga skalliga mekanikern blåsa upp sig ännu mer och komma fram och säga: du får inte vara i hallen.. varpå jag svarar: hade jag inte vart här så hade ni aldrig berättat vilka fel ni begått med min bil. Varpå han håller käften och leker med sin lilla mobil.
ALDRIG någonsin kommer jag sätta min fot på BMW BOLLMORA/TYRESÖ.
och det är skitsynd att BMW inte har någon annan plåtverkstad i sthlm.
vill gärna överrösa dem med riktigt fula ord men kanske inte så passande i forumet.
men hursomhelst: "BAVARIA" eller bmw tyresö/bollmora som de även kallas kan ta sig i röven..
PS! de gillar att fakturera extra för efterarbeten.. sista "tilläggs fakturan" jag fick veta om var 38000:-..
källa finns!
PS. IF ogillar BMW TYRESÖ/BOLLMORA också!
BILIA VINSTA kan också suga lite häst på sina raster
Men för er med volvosar så kan fan mekanikern Mattias L rekommenderas STARKT på UPPLANDS MOTOR akalla.