Sådär Sålt ett par fälgar nu , så pengar rullar strax in
Blir troligen ett Ms för dom pengarna så jag har nånting att styra motorn med när den kommer igång. Men man är ju ändå jävligt sugen på att köpa turbon vore skönt att ha den liggandes så man vet att den finns så släpper nog en liten tyngd från hjärnan. Är sugen på GT35 turbon som finns på Klracing priset är ju helt okej kvaliten kanske är lite sämre men man får ta det man kan så länge:) Tänkte höra med er där ute om grenrör aldrig byggt mig ett eget och känns som det är mycket omtanke bakom och många timmars tänkande. Så ett köpe grenrör tror jag att jag vill ta nu till att börja med och har ju inte allt för mycket pengar annars hade jag nog köpt Klracings "Extreme". Men tänkte nu på deras grenrör till 240 8v (
http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/ … p;Visn=Std) Det är vassare än om jag skulle köpa ett 940 turbo orginal rör? Går ju säkert höra med dom och köpa turbon och grenröret och få ett lite finare pris på det, hört en del goda saker om fina priser om man snackar med dom
Känns fan dö tråkigt att sitta och vänta på delar
Men har jag tur och polaren har tid med en portning så ska nog en stor del av motorn skruvas ihop under nästa vecka och sen försöka få tag i en turbo och grenrör och allt annat som behövs
Förhoppningsvis så kommer det öka i hastighet, har läst alldeles för mycket om andra projekt och liknande och ser hur det rullar på för dom och man kan ju inte säga annat än att man Blir mer och mer sugen på att ha igång den, men ska göra så gott det går.
Har ju ett litet mål att ha igång den fullt fungerande och reggad innan hösten men det får vi se framöver om jag hinner eller inte, hört en del som säger att jag blir förhoppningsvis klar till nästa sommar
och det vill vi inte!!
Kom med synpunkter om grenröret nu