3308
Sök

Bsr ppc tuning system

10 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
hej. jo jag undrar om de är någon som vet om de går att sälja vidare en ppc från bsr?
när jag köpte den från bsr så stod de att den "gifter" sig med bilen när man väl har andvändt den så att de inte går att sälja den eller låna ut den till andra med samma bilmodell, stämmer detta? har ingen andvänding för den längre så ville kolla om den går att sälja, och tyvärr vet jag ingen som har en likadan bil som jag.

tack på förhand // Manne

977 Inlägg
3 juni 2010
Vad jag har hört så kommer ingen annan kunna trimma sin bil med en begagnad PPC utan enda funktionen som en köpare kan dra nytta av är att släcka felkoder.

8 254 Inlägg
3 juni 2010
Dem är ju låst till den bilen man använder den till först. Men det finns dem som lyckats låsa upp dem så det går att använda till fler bilar även fast det inte ska gå

10 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
kanske ska försöka lägga ut den och se om de är nån som nappar, så man får in nån peng för den istället för att den ska ligga och samla damm

8 886 Inlägg
3 juni 2010
Att försöka sälja en PPC som är låst får nog anses som oseriöst och på gränsen till lurendrejeri.

Inlägger är även redigerat då Köp& Sälj inte får förekomma i forumet

Fotograf på tierpidag.se

10 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
Jaså? jag hade inte tänkt att lura nån!!! De går ju att släcka felkoder med den också om de nu är så att de inte går att använda som trim....!!

Sök