Ingen som fick med nån bild eller film på en sönder kapad vit golf 2a som var nerkladdad som fan, som dessutom stod på full gas tills den sprängdes mitt i böjjen på partycampingen???
fortfarande ingen som fick med den sönderkapade vita golf 2an med högtalare på utsidan av bilen ....den som spelade reggae hela nätterna
Tror inte det var en enda som tog bilder på det skitet. kom med en vettig bil istället så kan vi ta bilder på den.
Att komma och festa och titta på fina bilar är en sak men att stå och hoppa på taket och slå hammare genom vindrutan. Väx upp.
Anledningen till bygget var att vi skulle komma med det "värsta" åket ("rugbug") och även klotterplank där folk skulle få skriva va dom vill på bilen, typ roliga hälsningsfraser. Mångan gillade ideen och alla tyckte det var en rolig grej, även östgöta nytt ville göra ett litet reportage om bilen. Om du nu inte gillar det s¨å har du all rätt att tycka så. Visst gick det för långt när folk vi inte kände hopade på bilen och så vidare, men håll dina spydiga kommentarer för dig själv så är du snäll. jag bad om bilder inte dina eller någon annans åsikter om den.
Ingen som fick med nån bild eller film på en sönder kapad vit golf 2a som var nerkladdad som fan, som dessutom stod på full gas tills den sprängdes mitt i böjjen på partycampingen???
jag fick några bilder..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Bilderna jag tagit får användas till garaget.org och liknande om ni berättar för mig samt uppger vart bilden kom ifrån t.ex: "Bild från: ENfoto.nu" eller nåt sånt..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.