hejsan skulle vilja ha lite information hur allt ska gå till innan reggning måste jag byta ut hela kabel härvan lr kan jag bara byta boxarna? och motor. har en volvo 740 gl från 1988 bromsar och sånt behöves inte bytas vad jag vet, och om jag bara behöver behöver byta boxarna hur gör jag med lmm kontakten och den som sitter på ena tryckröret bakom lmm
Jag antar att du har en LH2.2. Skall du byta till en Turbo (B230FT/FK med LH 2.4) så är det massor med kablar som i dagsläget inte finns i din bil.
/Göran
I_Am_Volvo_Lover skrev:
hejsan skulle vilja ha lite information hur allt ska gå till innan reggning måste jag byta ut hela kabel härvan lr kan jag bara byta boxarna? och motor. har en volvo 740 gl från 1988 bromsar och sånt behöves inte bytas vad jag vet, och om jag bara behöver behöver byta boxarna hur gör jag med lmm kontakten och den som sitter på ena tryckröret bakom lmm
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
varför detta motstånd har inte förstått det efter som jag byter boxar och relän? :s förlänga kablarna går på en kväll men om detta motstånd vad ska det va då? tack i förhand
okey men finns de nån tråd om hur jag går till väga och hur det kopplas in? boxarna kommer från en 940 turbo och tillhör den motor jag har
Lånar tråden lite. Jag har samma problem som dig Måste förlänga min LMM kabel till andra sidan ovanför batteriet, finns det inte färdiga kablar man kan köpa så att man slipper att klippa & löda, mitt projekt står lite stilla nu. jag saknar tryckrören, har tryckrör till 940 men inte 740 och undre kylslangen som skall in i turbon den som delar på sig:O