Mr_Rustler skrev:
Hur är det med anmälningen? Och får man ett tidschema när man får köra? Vem bestämmer vem man får köra mot?
Anmälan gör man på plats..
Som vi körde i fjol så var det den som stod först parkerad i rätt line när man var besiktiga osv.. den klassen börjar man med.. Men om dom gör så iår kan jag inte svara på..
Vi har folk som visar er till rätt om hur o när ni ska köra..
men som jag skrev i ett annat inlägg här.. så körde vi slut på förarna ifjol.. både vi o värmen.. så vi fick blåsa av 30 min innan körningen var klar på utsatta tiden.
Minsta ni undrar över, nu innan tävlingen men oxå under så var inte rädd o ställ frågan.. tror du att frågan skulle vara töntig..?? eller av någon annan konstig anledning.. så släng iväg ett PM till mig..
Jag kommer inte själv att vara där iår tyvärr.. Detta gäller innan tävlingen dock fram till torsdagen..
Annars så är det bara o fråga dom i gula skjortor ni kan inte missa dom!
Ingen fråga är för dum eller konstig..
Någon man ska tänka på är att alltid ha någon vid bilen om man ska göra något, kanske handla nått o dricka eller kissa...
om ni är upplinad..
Annars blir man obönhörligen utskälld av sin körkamrater o bort knuffa av oss *skrivit med glimten i ögat*
Men som sagt.. står ni i linekön ha alltid NÅGON vid bilen om den behövs rullas framåt eller liknande..
Se även till o ha vattenflaska med er med vatten, kommer att finnas vatten tank på området så man får tillgång till färskvatten..
Jag har själv stått som frammatare o det är den som bestämmer om man kör höger eller vänster line..
Skulle det vara så olyckligt att du för köra samma line varje ggn.. hojta till o be snällt om att få byta..
Du kör hela tiden emot bilar i "din" klass.. så du kör mot samma med samma prestanda så att säga.. bara o läsa hur man delat upp klasserna..