Fräscha upp VW Golf

Bigge
21 juni 2006 ·

Min är ju då ett praktexemplar! Kolla in den! wink haha

GM_only
21 juni 2006 ·

klarglas, ögonlock, snyggare avgasutsläpp, tona rutorna, nät i grillen o i stötfångaren..... några snygga fälgar och hög profil på däcken..... och matsvart huv.....

Volvo_Elin Lastbilschaufför
22 juni 2006 · 186 Inlägg

marbling skrev:
Ta en del av pengarna som du tänkt lägga på Golfen o hyr en traktor med skrapa.Låt bonden med traktorn köra ett varv till din stuga!....sen!ska du sänka Golfen o lägga på neon o feta hjul,yesbox..;

Haha! Ja jag är fd. bonde så jag kan detdär HAHA!
Har redan en Valmet 450 som duger gott och väl me skogsvagn å hela köret wink!
Men den blir lite väl dyr att bara fara och leka med tycker jag hehe smile...

Ride Hard-Die Free!
exlt car
24 juni 2006 · 60 Inlägg

vi ger upp ..höj bilen och lägg lustgas i den

no fat chicks !!!
Freddan
25 juni 2006 · 282 Inlägg

Får ta o lägga upp din bil smile Styla den cleant, tona o fina fälgar, behöver inte åka lågprofil så då funkar det för lite bruks användning oxå smile

Volvo_Elin Lastbilschaufför
27 juni 2006 · 186 Inlägg

Verkar bli dyrt att tona haha! Har svurit nyss som f*n...blir som bra men såklart ska det som bli "sprickor" i toningen, nån som har nåt tips för det? vill att det ska se snyggt ut! Har redan hunnit slita av 2 toningar för att det blev åt helvete....men en sak är säker, på dendär bilen blir det fint me toning som bara den!

Ride Hard-Die Free!
Freddan
28 juni 2006 · 282 Inlägg

Testa köp lite dyrare film, värm lite med värmepistol eller nått likande, hårtork kanske.. Sen när du är klar, sätt en kupé värmare inne i bilen o låt den stå varmt ett tag så drar dom bubblor som blev ut sig och filmen fastnar bättre.. Lycka till smile

Senast redigerat av MrFredde (28 juni 2006)

m1ck3h
25 april 2007 · 280 Inlägg

Vw är fina saker )wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang