tjena försöker hitta några snygga fälgar till min bubbla men hittar inte så mycket snygga kan man ha american racingfälgat till en bubbla nån som vet vilka som är åf till dom i sverige? tacksam för svar har redan kollat på dalhems och speedparts
Beror ju på vad det är för stuk på Bubblan. Är det en race-bubbla? Du kan ju kolla in min Bubbla. Dom fälgarna gillar jag MEN det är ju pga att det är en utställningsbil. Det skulle se helt fel ut om dom satt på en original- eller race- bubbla. Så fixa lite bilder!! :-)
Beror ju på vad det är för stuk på Bubblan. Är det en race-bubbla? Du kan ju kolla in min Bubbla. Dom fälgarna gillar jag MEN det är ju pga att det är en utställningsbil. Det skulle se helt fel ut om dom satt på en original- eller race- bubbla. Så fixa lite bilder!! :-)
ja jag tängte bygga en utställningsbil jag kommer lacka den i vinter candy röd sen skall huven taket halva sidan,bagage luckan lackeras med svart pearl, bilen är en 72 1303 så den kommer att sänkas breddade skärmar,prse baklucka onepice window ny inredning mmmm måste tyvärr sälja min beach buggy för pengar till detta projekt kommer lägga upp lite bilder här på det,
men dina fälgar var snygga skulle bli ännu snyggare om du sänkte bilen mer