audi-fjar skrev:
tycker att ni tar bort motalas träff och linköpings träffen för de ska va mom . o ja tycker värkligen att ni alla som är negativa när det gäller mom behöver inte äns skriva det. och håll det för er själva istället.
varför ska man behöva tjaffsa spela roll man kan ge mom en chans till :S och spela roll vart platsen är vi alla är här för samma intresse så kommigen nu alla :S
Är du rolig eller, ursäkta mig men nu börjar jag bli förbannad!
Om du ser till att de som anordnar mom träffarna TAR HAND om sina träffar ORDENTLIGT så hade de varit en hel annan sak. Man ser FAN inte till att dra ihop en träff utan att städa upp efter sig!
Vi ordnade träffen, satte upp sopsäcker, plockade upp allt skit som låg kvar, fastän det inte är trevligt så måste de göras.
Hur har mom träffarna sett ut???!! Som en sopptipp! Ligger glasflaskor, snabbmats kassar, ciggpacket, snusdosor m.m ÖVER ALLT.
Detta är en Linköpings tråd! OM folk tycker att senaste mom va skit och föredrar linköping så har don full rätt att säga de!
Jag personligen har varit på MASSOR av mom träffar, den sista sööööög! Bara för att snuten va så mycket på och att de som anordnade träffen inte hade gått ut med info innan, eller ens tagit reda på när dom kommer slå igen bommarna.
Enda det har varit snack om är hur folket skulle göra för att vara på parkeringen iallafall, att rycka bort bommarna för de få för sig att de inte gör saken värre :S