3004
Sök

Köpråd: Audi A4 1.8T STCC -04 eller Bmw 330i 02-03

90 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
Måste då säga nu i efterhand att jag ångrar inte en sekund att jag köpte en 330i. Grymt roligt bil och de känns att de är kvalité! smile

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
13 september 2010
Jensc skrev:
Måste då säga nu i efterhand att jag ångrar inte en sekund att jag köpte en 330i. Grymt roligt bil och de känns att de är kvalité! smile

Det är nog bland de största argumenten för att köpa tyskt, grymt bra upplevd kvalité!

Four rings to rule them all!

90 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
Danne_gg skrev:
Jensc skrev:

Det är nog bland de största argumenten för att köpa tyskt, grymt bra upplevd kvalité!

Kan inte mer än hålla med!

2 Inlägg
16 september 2010
Jag är inne på samma bana som Jens var, dvs vilken bil ska man välja? Denna tråd har hjälpt mig en hel del i mitt egna beslut, som för övrigt lutar mest åt bmw hållet just nu men vi får se. Tack för alla info om de båda bilarna smile

huh?
10 427 Inlägg
16 september 2010
Jensc skrev:
Danne_gg skrev:
Jensc skrev:

Kan inte mer än hålla med!

http://www.seeklogo.com/images/D/Discover_opel_new-logo-8C02AC21AB-seeklogo.com.gif

wink

90 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
freakshowen skrev:
Jag är inne på samma bana som Jens var, dvs vilken bil ska man välja? Denna tråd har hjälpt mig en hel del i mitt egna beslut, som för övrigt lutar mest åt bmw hållet just nu men vi får se. Tack för alla info om de båda bilarna smile

Hoppas du hittar den rätta bilen och blir lika nöjd som jag är med den! smile

Sök