Jill skrev:Aerodynamik - Måste ha missat dig helt .. vart stod du?
Aerodynamik skrev:Jill skrev:Aerodynamik - Måste ha missat dig helt .. vart stod du?Stod rätt dåligt till faktiskt, var ju en liten hörna med bilar mellan paresikurvans början och Kooz bilarna
WalleR skrev:Jill: Men såklart, inte lätt när man kör för fort så ni inte hinner med
pat skrev:Sjukt imponerad över att ni klarade att stå timme efter timme på banan i hettan, en annan satt ju mer i alivetältet.
Ajfa skrev:najs bilder inga på min?
Hjalte- skrev:inga bilder på mig?
Jill skrev:Aerodynamik skrev:Jill skrev:Aerodynamik - Måste ha missat dig helt .. vart stod du?Stod rätt dåligt till faktiskt, var ju en liten hörna med bilar mellan paresikurvans början och Kooz bilarna ahaaa.. vad synd .. gick knappt nåt där pga allt galet folk som trängdes där, tyvärr..
Mäki skrev:Jill skrev:Aerodynamik skrev:Stod rätt dåligt till faktiskt, var ju en liten hörna med bilar mellan paresikurvans början och Kooz bilarna ahaaa.. vad synd .. gick knappt nåt där pga allt galet folk som trängdes där, tyvärr..Ah, där jag hade min myggjagare (impreza )!
Jill skrev:Aerodynamik skrev:Stod rätt dåligt till faktiskt, var ju en liten hörna med bilar mellan paresikurvans början och Kooz bilarna ahaaa.. vad synd .. gick knappt nåt där pga allt galet folk som trängdes där, tyvärr..
Aerodynamik skrev:Stod rätt dåligt till faktiskt, var ju en liten hörna med bilar mellan paresikurvans början och Kooz bilarna