2 januari 2011
Trådstartare
stRaend skrev:
Exez skrev:
stRaend skrev:
jomen samtidigt så använder han bilen varje dag så han kan inte göra några större ingrepp. Visst går det men inte lika smidigt som att ställa av den och göra allt ordentligt. Tycker också om oem och cleant, men alla har olika smak och givetvis får man tåla lite
Alla har inte samma smak..
Men tillbaka till tråden nu! Några nya planer Exez?
ja det är min pendlarbil som jag måste ha för att klara skolan så jag kan inte riva ner den i moekyler som alla andra här på garaget men när skolan är klar så kanske det händer
ja nya planer är att fixa min gamla moped så jag kan sälja den och köpa ny låda (din kanske)
sen ska jag byta skärmbreddare efter en kolition med en vägg vid första snöfallet
sen ska det nog inte hända mycket förän vecka 8 då jag förhoppningsvis ska ha in den på lack (simmy här på garaget ska lacka den)
sen är det ju snart sommarsesong så då blir det lacka fälgar byte inredning och fixa däck och spacers sen får vi se
kanske byta motor eller nått liknade vem vet
bara hämta den
låter ju najs, men skit i att byta motor. Jag var inne på det en gång i tiden, men det blir både enklare och billigare att köpa en 16v gti eller vad du nu ska ha direkt
okej då får du hjälpa mig att klä och sätta in den
ja men är sugen på att ta ur den gamla när jag kan och plocka ner och byta lite grejer
typ kolvar stakar och lite sånt
lacka och sen sätta in den
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte