3463
Sök

Eftersnack: RättviksTräffen 2010, Sveriges mysigaste Volvoträff

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
3 juli 2010
Trådstartare
Jag vill tacka Rättviksgänget för ännu en perfekt genomförd upplaga av Rättviksträffen! Ni gjorde det igen!

Vädret var som vanligt strålande och stämningen på topp bland alla utställare och besökare. Lugnt, städat och många trevliga pratstunder är det bestående minnet från Rättviksträffen.
Tack också till alla er som röstade på min bil så flitigt att jag fick en pokal med mig hem även i år. Tack!

På återseende nästa år!!

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
4 juli 2010
Har lagt upp alla mina bilder nu på min sida http://photos.cars.dreamhosters.com/ind … 2010-07-03 (albumet är tungt då alla bilder är oredigerade orginal bilder)

Tacka alla närvarande för en KANON dag..

I´ll be there next year big_smile

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

1 335 Inlägg
4 juli 2010
Kunde nog inte ha blivit mycket bättre! Kanon väder, fina bilar, och mycket bra ordnat! Tummen upp! big_smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
4 juli 2010
Vi på RättviksTräffen vill tacka alla utställare och besökare i år för en mycket trevlig dag i solskenet.

Blev ca 90 bilar i år och grymt hög klass på både bilar och besökare, en eloge till er alla, ett stort tack, kul att få se både nya och gamla ansikten.

Tack alla utställare och besökare för att ni gjorde RättviksTräffen 2010 till en toppendag, nästa år firar vi 5 års jubileum så varmt välkomna den 2 juli 2011

Mvh
Mange
RättviksTräffen

8 250 Inlägg
4 juli 2010
Kanonträff som vanligt smile

1 777 Inlägg
4 juli 2010
Vill tacka alla som höll i träffen för en kanonträff, sjukt mysigt ställe. Kommer helt klart att besökas varje år. Vill även passa på att tacka alla som röstade på min bil som räckte till ett 3:e pris i N klassen, tacka ska ni ha!
Ha en fortsatt trevlig sommar!

Mvh Skåne

13 Inlägg
4 juli 2010
Tack för en bra träff i år igen. Tackar för rösterna som gav mig ett andra pris i 700/900 klassen. Bra arrangerat och fint väder. kommer nästa år igen.

114 Inlägg
4 juli 2010
Kanon träff, jätte härlig miljö och mycket ögon godis. Riktigt bra arrangerat stor eloge till alla som gör träffen möjlig. Andra året i rad jag är dit men, första gången jag ställde ut där, Tack till dom som röstade fram min bil till 2a plats i R:klassen!   

Trevlig sommar på er!

//Jansson

533 Inlägg
4 juli 2010
Grymt trevlig träff! smile Härliga arrangörer och kanonplats att vara på.
För att inte tala om alla fina bilar som var där också.
Måste göras om nästa år smile

925 Inlägg
4 juli 2010
grymt fina bilar och trevlig träff synd att jag inte fick ta min bil med:) skönt att ta ett dopp i det blå före prisutdelningen:)

Feel The Difference

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
4 juli 2010
Trådstartare
Den 2:a juli 2011 är från och med nu bokad för Rättviksträffen!! big_smile

10 Inlägg
4 juli 2010
Som sagt tack alla utställare och besökare som kom och gjorde dagen till en toppendag.

Välkommna tillbaka 2011! big_smile

Mvh /Marcus
Rättviksträffen

huh?
10 427 Inlägg
4 juli 2010
Såg ut att vara en trevlig träff smile Kör ni inte längre med någon bilmodellsuppdelning som för två år sen?

Kunde tyvärr ej deltaga pga arbete.

Dock såg jag att en av mina gamla bildelar var med på bild:
http://photos.cars.dreamhosters.com/zp- … &q=100 (bakrutejalusi cool )

86 Inlägg
4 juli 2010
Trevlig och varm dag smile
Tack både för träffen och priset big_smile

Emelie Hallberg
829 Inlägg
4 juli 2010
Grymt trevlig träff var det med mycket fina bilar smile ska slänga upp lite bilder som jag tog också. Skriver en länk här när jag gjort detta.

85 Inlägg
4 juli 2010
Ett tack också till alla er som var på bilkompaniet och jag hoppas frukosten var till belåtenhet. big_smile

Och som sagt varmt välkomna den 2 juli 2011

Mvh Mats
Rättviksträffen/Bilkompaniet

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
5 juli 2010
steifan skrev:
Såg ut att vara en trevlig träff smile Kör ni inte längre med någon bilmodellsuppdelning som för två år sen?

Kunde tyvärr ej deltaga pga arbete.

Dock såg jag att en av mina gamla bildelar var med på bild:
http://photos.cars.dreamhosters.com/zp- … &q=100 (bakrutejalusi cool )

Denna Länken funkar.. http://photos.cars.dreamhosters.com/ind … c_6210.jpg

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

Volvonörd
1 187 Inlägg
5 juli 2010
TACK för en underbar dag i hettan, nästa år kanske man ska ställa ut lite vattenspridare som man kan springa igenom vid behov wink

Grymt bra arrangerat som vanligt av er!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Plåtis
948 Inlägg
5 juli 2010
Får också tacka för en kanon träff...
Bokar in 2juli 2011...

Och tackar alla som röstade på min bil... = )
Blev otroligt glad över den balla dalahästen... = )

19 Inlägg

Sök