2205
Sök

SAAB 9-3 Aero "Saabtuning by Daaanyy" : Nu var vi på G

195 Inlägg
20 juli 2010
Jag måste tyvärr erkänna att jag inte tycker vingen alls passade bra.
Men det kan ju bero på att jag gillar diskret styling smile

Lycka till mig bilen annars i fortsättningen! smile

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Klii skrev:

Hehe har faktiskt inte väntat mig att så många ska gilla just vingen. Den är väldigt enkel att ta av osv så den kommer nog faktiskt mest sitta när man är ute och busar för det annars så snälla bakpartiet på saaben får helt plötsligt lite attityd smile Sen e den ju jävligt ovanlig också smile

Mvh Daaanyy

195 Inlägg
20 juli 2010
daaanyy skrev:
Klii skrev:

Hehe har faktiskt inte väntat mig att så många ska gilla just vingen. Den är väldigt enkel att ta av osv så den kommer nog faktiskt mest sitta när man är ute och busar för det annars så snälla bakpartiet på saaben får helt plötsligt lite attityd smile Sen e den ju jävligt ovanlig också smile

Skönt att du tog min kommentar med en nypa sallt och inte blev allt för upphetsad hehe smile

Ja det är sant att det är ovanligt, har aldrig sett nått liknande haha smile

Mvh

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Klii skrev:
daaanyy skrev:
Klii skrev:

Skönt att du tog min kommentar med en nypa sallt och inte blev allt för upphetsad hehe smile

Ja det är sant att det är ovanligt, har aldrig sett nått liknande haha smile

Mvh

Gillar kritik o dessutom så tänker jag mer att jag bygger bilen för min egen del smile
Hehe jo en sådan satt på Eklunds Pikes Peak 9-3 smile

Mvh Daaanyy

71 Inlägg
20 juli 2010
Blir läckert detta! Nya fronten var grym! och vingen säger sig ju självt, grym att ha till bus big_smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
20 juli 2010
Du lär ju inte kunna smyga runt osedd med den vingen. smile  Och smyga lär du ju bli tvungen till om du sänker bilen med tanke på att den nya fronten redan innan hamnar bra nära backen.

Kul när folk går sina egna vägar! Kör hårt!

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Ska gjuta av fronten o ha ett par i reserv för smyga är inte daaanyy's grej hahaha

Mvh Daaanyy

32 Inlägg
20 juli 2010
häftigt bygge, ska följas smile

137 Inlägg
20 juli 2010
Fronten såg bra ut, men vingen ... ja... wink

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Hehe kul med olika åsikter smile

Mvh Daaanyy

373 Inlägg
20 juli 2010
Helt ok front.Funderat ngra minuter ang vingen, blir nog ok när den är klar:)
Saabar ska ju flyga smile

''Hugin-Hachiko''

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Vingen gör sig faktiskt bättre i verkligheten o som sagt  är det race o bus så är det! smile

Precis kommit från garaget. Blev bara småpul idag. Plockade av downpipe och så. Blev lite prylar beställt dessutom!!
Spå snart kommer det hem följande:
RC 750cc spridare
Wallbro soppapump
Xenonsats
3" racekatt

Nu käka hamburgare sen jobba natt!

Auf Wiedersehn big_smile (vettefan hur det stavas)

Mvh Daaanyy

1 801 Inlägg
20 juli 2010
Fronten blir nog riktigt bra!

Som alla andra är jag lite tveksam till vingen. Gör sig säkert bra på Pikes Peak Saaben men vettesjutton på denna.

Men om den är tillför att användas i riktigt syfte och inte styling så är det ju ett plus! smile

Do your own thing!

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
BlauMes skrev:
Fronten blir nog riktigt bra!

Som alla andra är jag lite tveksam till vingen. Gör sig säkert bra på Pikes Peak Saaben men vettesjutton på denna.

Men om den är tillför att användas i riktigt syfte och inte styling så är det ju ett plus! smile

Do your own thing!

Hehe är fortfarande bus/racevingen och skall inte sitta på för jämnan smile Tror dessutom polisen skulle våldtagit mig på huven om man rullat runt med den pjäsen på gatan.
Men jag gillar den faktiskt och det ser inte sååååå stort ut som det gör på bilderna.

Mvh Daaanyy

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Imorn ska det shoppas mer saker så vi kan hålla på i helgen. Skall bl.a byggas diffusor och annat smått o gott. Så ni inte tror att det bara blir en Aero med annan front och en stor vinge. Nedå här kör vi hela conceptet

Mvh Daaanyy

Japtuning.Se
56 Inlägg
20 juli 2010
Det går rykte i byn att du får in en del ryska radiokanaler i bilen med den vingen på ;-)

JAPTUNING.SE
Mitt Projekt Nissan 200 SX S14 700+hk

670 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Hörde rykten på byn att du har en fling med Tanya Motula! wink

Mvh Daaanyy

303 Inlägg
21 juli 2010
daaanyy skrev:
Imorn ska det shoppas mer saker så vi kan hålla på i helgen. Skall bl.a byggas diffusor och annat smått o gott. Så ni inte tror att det bara blir en Aero med annan front och en stor vinge. Nedå här kör vi hela conceptet

då kommer det nog att bli jäkligt snyggt med vingen fronten va ju snygg gillar inte saab annars men pikes pik bilen å roberts svarta sab är ju grymma

heter numera blyfot_racing här på garaget

1 801 Inlägg
21 juli 2010
daaanyy skrev:

Trodde det var det du skulle göra först tongue Men ska du bygga så pass blir det nog ruggigt coolt!

670 Inlägg
21 juli 2010
Trådstartare
BlauMes skrev:
daaanyy skrev:

Trodde det var det du skulle göra först tongue Men ska du bygga så pass blir det nog ruggigt coolt!

Nänä...min älskling ska vara lite som Herbie....på rymmen från racebanorna wink
Haha nej du men det blir diffusor, andra fälgar, mer kolfiber osv!!

Mvh Daaanyy

Sök