Säger samma som Chrille88 !!! Hör du att varvet på motorn med sticker eller är det endast mätaren?!!?
Crille88 verkar som väldigt många inte vill ha hjälp, har svarat i ett flertal trådar där TS inte skrivit nåt mer. skapar man en tråd o ber om hjälp så får man juh se till o kika in o kolla vad man fått för svar, har man löst de på annat håll så kan man skriva det för att på så sätt hjälpa andra så kanske vi nån gång kan slippa 3000 trådar om samma sak, ja menar hur många trådar finns de inte gällande dumpventiler, dumpventiler i volvo 800/700/900 osv...
Säger samma som Chrille88 !!! Hör du att varvet på motorn med sticker eller är det endast mätaren?!!?
Crille88 verkar som väldigt många inte vill ha hjälp, har svarat i ett flertal trådar där TS inte skrivit nåt mer. skapar man en tråd o ber om hjälp så får man juh se till o kika in o kolla vad man fått för svar, har man löst de på annat håll så kan man skriva det för att på så sätt hjälpa andra så kanske vi nån gång kan slippa 3000 trådar om samma sak, ja menar hur många trådar finns de inte gällande dumpventiler, dumpventiler i volvo 800/700/900 osv...
Håller, löser man problemet är det ju snällt o dela med sig o berätta vad det var!
Men åter till denna tråd då.... Ja, jag sätter min pengar på FUNKIEE's svar, Kopplingen...
Crille88, Ja! Motorn sticker iväg också! Inte enbart varvräknarn..
då är de din koppling som slirar, dvs lamellen e slut, slirar den mest på 4:an 5;an eller på de lägre växlarna också? vilket som ska de bytas, ALLT inget snålbyte med beganad lamell eller liknande,, tryckplatta, lamell och urtrampningslager