tjenare, skaffade mig en 740 GLT för ett par månader sedan, och helt plötligt small balansremen -.- vet inte hur de gick till men några ventiler rök eller nåt liknande kände att jag ville få igång bilen ganska snart så jag har fått en motor av nån morfar känner den killen köpte även kamrem och balansrem med spännrullar helt nytt åt mig och monterade de även en sprillans vattenpump fick jag med kan man ha mer tur?? men sen när jag såg motorn så va den ju inte så jätte vacker, så idag började jag putsa lite på den, vi får väl se om de spårar ur eller vad som händer kan ju inte spåra ur helt då jag inte har pengar eftersom jag går i skolan menmen, hoppas någon kan tycka detta är intressant, kom gärna med tips och idéer
motorn som ska i såsmåningom
skitigt o fullt va de
här börjar de likna något
blev riktigt nöjd
polerade lite, inget överseriöst
bättre än innan iaf
målade muttrarna till kåpan svarta mkt snyggare måste tvätta kåpan bättre missade lite
fin vattenpump
hoppas nån orkar läsa kommer updates så fort jag gjort nåt mer
Detta kommer följas! altid skoj att ha sakerna rena och uppputsat.
tackar hoppas de blir bra jag vill göra de ganska ordentligt men mamma tkr de ska gå ganska fort så vi får igång bilen men sen har jag ju motorn som e i bilen som ska ordnas också
ni kanske vill se bilen också? kommer lite bilder på den
ny tvättad kmr inte ihåg om den va vaxad där också
mkt fin nån bula här o där men de e ju en 88:a
lite dålig bild :S
saab är räddaren i nöden
slänger även med en redigerad bild borttagna emblem, bortagen dörrlist, tonade rutor dörrlisten för nog sitta kvar men e osäker på emblemen, vad tkr ni?
nja jag har ju varit mkt för saab och är de fortfarande, ville egentligen inte köpa volvon:rolleyes: men jag ångrar mig inte den är riktigt skön att köra