2446
Sök

Stockholm-Falsterbo (utkanten av Malmö) 65 mil/ 4 timmar?

Technichian
19 Inlägg
22 juli 2011
caromania skrev:
Alla som berättat om sina bedrifter kanske har kommit fram nu? Eller så målade nån en klippvägg, träd eller mötande bil med sitt blod?

Jag ska till västkusten imorgon, ca 55mil. Åker hemifrån ca 7-8 på morgonen och räknar med att komma fram vid 2-3. Tänkte stanna vid Gyllene Uttern och sedan nedåt Ljungby. I bagaget kommer det finnas en kylväska med snask och en termos kaffe. Ni är välkomna att fika med mig om ni vill men jag sitter gärna 5 minuter extra om det är okej för er.

Helt rätt smile

Hoppas bara du inte stöter på någon av de tidigare talarna!

Twin Rules!!

595 Inlägg
22 juli 2011
caromania skrev:
Alla som berättat om sina bedrifter kanske har kommit fram nu? Eller så målade nån en klippvägg, träd eller mötande bil med sitt blod?

Jag ska till västkusten imorgon, ca 55mil. Åker hemifrån ca 7-8 på morgonen och räknar med att komma fram vid 2-3. Tänkte stanna vid Gyllene Uttern och sedan nedåt Ljungby. I bagaget kommer det finnas en kylväska med snask och en termos kaffe. Ni är välkomna att fika med mig om ni vill men jag sitter gärna 5 minuter extra om det är okej för er.

Låter onekligen njutart det du beskriver smile Om man bara hade semester...

Trucker
2 710 Inlägg
22 juli 2011
eacan skrev:
caromania skrev:

Låter onekligen njutart det du beskriver smile Om man bara hade semester...

Säger jag med! OCH fint väder! Så j-a sugen på att bila neråt europa..

Fart missbrukare

595 Inlägg
22 juli 2011
Fy fan, säg inte det..

Trucker
2 710 Inlägg
22 juli 2011
Haha, sanningen gör ont tongue. fan, halva västerås gator är avstängda pga översvämning å skit. då blir man ganska sugen på o  bila neråt spanska kusten tongue eller grekland, där man nu kommer väldig långt på tusenlappen big_smiletongue

Fart missbrukare

Technichian
19 Inlägg
23 juli 2011
Ja, om inte vädret ändrar sig snart kommer man få ett sammanbrott när sem är slut roll

Twin Rules!!

Sök