Tjena. Jag har kopplat in en laddtrycksmätare, kopplat in t korsen i insuget, och den mäter.
Problemet är belysningen. Jag har 3 kablar kopplade till den, på beskrivningen står det så här:
En svart = good ground
En orange = 12v lightning
En röd = ignition
Min engelska är ok trodde jag tills att jag fick en stöt och höll på att dö i bilen. Men men, jag behöver lite hjälp med att koppla in strömmen till laddtrycksmätaren så jag ser nåt.
jag vet att vissa har skrivit att man kan "tjuva" lite ström här och var, det var lättare sagt än gjort.
Kan någon med hjälp av bilder, om det finns möjlighet, förklara steg för steg hur jag ska koppla in sladdarna samt vart.
Jag öppnade kåpan som sitter under ratten, 100 tals sladdar som går här och var, men vet inte vart jag ska koppla in vilken sladd.
Jag vill ha laddtrycksmätaren i kanten på vänstra sidan av förar sidan. luftslangen går ut via torpedväggen till motorrummet. Problemet är att sladdarna som är kopplade till LTM'n är inte så överdrivet långa heller, max 30cm. så måste hitta närmaste och bästa stället att koppla in de på.
PS. har varit förbi 2 verkstäder som inte visste hur man skulle koppla in det.
Mycket tacksam för svar innan jag ger mig ut igen och dör.
Senast redigerat av elin_ (9 juli 2010)