inga som har bilder på en golf som börna? tre st stod o höll emot i bagaget:) förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk! sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja
inga som har bilder på en golf som börna? tre st stod o höll emot i bagaget:) förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk! sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja
jajjemen det såg ja allt! Vi som klappade händerna efter!
jag tyckte det var bra med folk blir mer o mer för varje träff vilket är positivt! Ang allt annat så var det så att vart vi en kom så var dom blåa redan där dom var där innan vi ens hade åkt dit vi skulle men senare under natten sen så gick det. fick ett par fina repor så så vi gjorde i slutet gäller det att alltid göra! men tack alla som kom var kul och ett stort tack för de som var kvar men ej tillhörde oss som fixa träffen ni vet vilka ni är det är grymt snällt att ni stanna o hjälpte oss plocka ordning på allt o stort plus för alla som använde soppsäckarna! Tackar för allt mvh street knight
Högst trevlig kväll/natt trots mycket strul och något otålig publik!
Riktigt flitigt använda sopsäckar med, tackar och bockar! Kan säga att det låg nästan mindre skräp på parkeringen efter denna träff än det gjorde på förra, trots dubbelt upp med folk.
jajjemen det såg ja allt! Vi som klappade händerna efter!
Jag drog på kameran då slutade ni hehe!
haha, han ville spara på däcken synd att den inte diffade de brukar den göra nu står det en ny stänklapp på schemat för han då den smälte
vart en kul träff. synd bara att man inte fick köra lite mer. men kommer nog nästa gång med. får väl bjuda på däckrök också nästa gång. vart tvungen o hålla i mig då jag bara däcken bak vart blankslitna o man har ju trots allt lite över 20mil resa hem
vart en kul träff. synd bara att man inte fick köra lite mer. men kommer nog nästa gång med. får väl bjuda på däckrök också nästa gång. vart tvungen o hålla i mig då jag bara däcken bak vart blankslitna o man har ju trots allt lite över 20mil resa hem
Du är som sagt mer än välkommen. Du få snacka med rille att han skickar med några däck
bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.
Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.
det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso
helt okej träff enligt mig tycker dock att folket kan komma tillbaka till parkeringen om racen inte går nått vidare ajja vi ifrån Motala prata om o börja köra träffar sista helgen i månaden i våran lilla stad, låter intressant?