bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.
Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.
det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso
Tanken slog er inte att polisen kanske av ren slump satt på donken o käka? för det va ända gången ja såg dom när det skulle rejsas
Jag tycker träffen var kanon! Träffa massa nytt trevligt folk, och det var riktigt skoj! Racet däremot blev ju inte så bra! Det var ju väldigt mycket fram och tillbaks, och snuten var på hela tiden! Men en lyckad träff med hyfsat med folk!
Ja träffen blev väldigt lyckad o väldigt trevliga race mot slutet vi som var med hela tiden ut.. Tack till alla i street Night för en lyckad träff m.m..Ses nästa gång
jag tyckte det var bra med folk blir mer o mer för varje träff vilket är positivt! Ang allt annat så var det så att vart vi en kom så var dom blåa redan där dom var där innan vi ens hade åkt dit vi skulle men senare under natten sen så gick det. fick ett par fina repor så så vi gjorde i slutet gäller det att alltid göra! men tack alla som kom var kul och ett stort tack för de som var kvar men ej tillhörde oss som fixa träffen ni vet vilka ni är det är grymt snällt att ni stanna o hjälpte oss plocka ordning på allt o stort plus för alla som använde soppsäckarna! Tackar för allt mvh street knight
bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.
Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.
det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso
Tanken slog er inte att polisen kanske av ren slump satt på donken o käka? för det va ända gången ja såg dom när det skulle rejsas
Hehe, ja men att dom äter är en sak, men att de står på platser som vi har möte på är lite jobbigt menmen när man skulle gå fram och snacka lite så stack dom....
Roligaste va nog när bussen stannade och ut kom 4 st civilklädda och sprang in i skogen..haha...
jo den gången kan det vara så men sen var de på nästa raka med innan vi ens hade lämnat onoff senare på kvällen!