2299
Sök

Eftersnack: Linköpingsträffen #3 10/7-10

158 Inlägg
11 juli 2010
fredde_86 skrev:
hangman skrev:
bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.

Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.

det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso

Tanken slog er inte att polisen kanske av ren slump satt på donken o käka? för det va ända gången ja såg dom när det skulle rejsas tongue

152 Inlägg
11 juli 2010
var en riktigt bra träff tycker jag:) första gången som jag var på en linköpings träff!

wescrape
150 Inlägg
11 juli 2010
Jag tycker träffen var kanon! Träffa massa nytt trevligt folk, och det var riktigt skoj! Racet däremot blev ju inte så bra! Det var ju väldigt mycket fram och tillbaks, och snuten var på hela tiden! Men en lyckad träff med hyfsat med folk! smile

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"

142 Inlägg
11 juli 2010
Ja träffen blev väldigt lyckad o väldigt trevliga race mot slutet vi som var med hela tiden ut..
Tack till alla i street Night för en lyckad träff m.m..Ses nästa gång smile

142 Inlägg
11 juli 2010
fredde_86 skrev:
jag tyckte det var bra med folk blir mer o mer för varje träff vilket är positivt! Ang allt annat så var det så att vart vi en kom så var dom blåa redan där dom var där innan vi ens hade åkt dit vi skulle men senare under natten sen så gick det. fick ett par fina repor så så vi gjorde i slutet gäller det att alltid göra! men tack alla som kom var kul och ett stort tack för de som var kvar men ej tillhörde oss som fixa träffen ni vet vilka ni är det är grymt snällt att ni stanna o hjälpte oss plocka ordning på allt o stort plus för alla som använde soppsäckarna! Tackar för allt mvh street knight

Tack för en Lyckad kväll ser fram emot nästa

Svetsare
828 Inlägg
12 juli 2010
Erik_volvo skrev:
bra väder, dugligt med folk! men inte så många som bjöd på däckrök och inget lyckat race vad jag såg. jag fick till lite rök en stund iaf smile

bilder kommer snart finns enhel del smile

Angry Drift Team

686 Inlägg
12 juli 2010
släng gärna upp bilder från kvällen fall det e fler som har.  kommer nästa gång med. ni får gärna komma till oss också o hälsa på gvd meet

RushRacing

Japsare
501 Inlägg
12 juli 2010
de blev lite bilder iaf, o dom kommer upp efter 8 måndag morgon smile

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

Herr
135 Inlägg
12 juli 2010
Var förbi en snabbsväng, blev för sugen på grillat och vuxendryck.

Tack för att ni anordnar träffarna.

/M

#! /bin/death

347 Inlägg
12 juli 2010
Trådstartare
Lagt upp lite bilder ifårn träffen! smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105705

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

92 Inlägg
12 juli 2010
jocke_berg93 skrev:
fredde_86 skrev:
hangman skrev:
bra väder, men halvtaskigt arrangerat emot typ mjölby när dom hade walkie talkies höll koll på poliser m.m så man kunde leka, fixade race m.m.

Fast det var så fint väder var det halvtaskigt med folk måste jag säga. Hade förväntat mig mer.

det har vi med och använder men i går var det någon från insidan som moste ha ringt io varnat om vart vi åkte o vidare för dom var på plats innan vi ens kom dit! dom blå asso

Tanken slog er inte att polisen kanske av ren slump satt på donken o käka? för det va ända gången ja såg dom när det skulle rejsas tongue

Hehe, ja men att dom äter är en sak, men att de står på platser som vi har möte på är lite jobbigt tongue menmen när man skulle gå fram och snacka lite så stack dom....

Roligaste va nog när bussen stannade och ut kom 4 st civilklädda och sprang in i skogen..haha...

Street Knight

Japsare
501 Inlägg
12 juli 2010
Bilder från träffen finns nu i mitt galleri! smile

Lkpg Träffen #3

-My Way - Side Ways!-

Svetsare
828 Inlägg
12 juli 2010
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105717

finns ett antal bilder från träffen där , Enjoy smile

Angry Drift Team

184 Inlägg
12 juli 2010
GrEEn_NeoN skrev:

Lkpg Träffen #3

Snygga bilder!! tummen upp!

Japsare
501 Inlägg
13 juli 2010
RoroKungen skrev:
GrEEn_NeoN skrev:

Lkpg Träffen #3

Snygga bilder!! tummen upp!

Tack smile kul att dom uppskattas!

-My Way - Side Ways!-

192 Inlägg
13 juli 2010
jocke_berg93 skrev:
fredde_86 skrev:
hangman skrev:

jo den gången kan det vara så men sen var de på nästa raka med innan vi ens hade lämnat onoff senare på kvällen!

10 Inlägg
13 juli 2010
Ja, det var kul att se sin egen bli fotad trots all "rust from hell".
Det ska ordnas etc.

Tackar GrEEn_NeoN!

Supercharger is the shiet!

1 Inlägg
14 juli 2010
Det va ju tyvärr varken nått vettigt rejs eller nån som bjö lite rejält påt!

11 Inlägg
14 juli 2010
Tackar GrEEn_NeoN! riktigt snygga bilder big_smile

Japsare
501 Inlägg
14 juli 2010
cru skrev:
Ja, det var kul att se sin egen bli fotad trots all "rust from hell".
Det ska ordnas etc.

Tackar GrEEn_NeoN!

Ja missade nog rosten, tyckte den såg riktigt bra ut smile
FoFo88 skrev:
Tackar GrEEn_NeoN! riktigt snygga bilder big_smile

Tack själv smile

-My Way - Side Ways!-

Sök