Varför ha en bil för 100 000 kr + som toppar 250 kmh som första bil ?
jag har alltid sagt förr & kommer fortsätta med följande:
att köp dig en 740 o kör av dig några månader först & skaffa sedan en finare bil.
Bara för att man har en "snabb" bil så betyder inte det att man kör som en idiot (tyvärr gör allt för många det) Jag har redan tillgång till en 245a som jag tänkt köra tills det känns säkert med egen bil
Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD
Hade jag bara fått köpa nyare bilar för under 130 hade det kunnat blivit nån bmw med för stor motor för sitt eget bästa eller något liknande.
Svårt att ge rekommendationer, inget illa men hade du lagt dem pengarna på en s60 hade jag garvat gott åt dig och lagt dig i facket "för mycket pengar och för lite smak/omdöme"
Vad ska du med turbon till egentligen? om du tror att det innebär att du klarar att köra ifrån alla bmw hemma på byn så kan du ju ge upp detta med bilar, eller åtminstone fråga nån annanstans än ett entusiastforum
Hade jag bara fått köpa nyare bilar för under 130 hade det kunnat blivit nån bmw med för stor motor för sitt eget bästa eller något liknande.
Svårt att ge rekommendationer, inget illa men hade du lagt dem pengarna på en s60 hade jag garvat gott åt dig och lagt dig i facket "för mycket pengar och för lite smak/omdöme"
Vad ska du med turbon till egentligen? om du tror att det innebär att du klarar att köra ifrån alla bmw hemma på byn så kan du ju ge upp detta med bilar, eller åtminstone fråga nån annanstans än ett entusiastforum
Hade ju gärna köpt en P1800.. Eller kanske en Mustang! Men känns lite konstigt med en veteran som förstabil Mini Cooper är söta bilar, men inte riktigt min smak tyvärr xD
Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD