Biltema-filmen är relativt bra om du inte gjort det förut. Fast hur mycket värme den stänger ute har jag ingen aning då min toning slutade med ofullständighet (fick aldrig tid att tona bakrutan med ett enklare ordval).
Ser igenom den gör du (dock lite suddigt skulle jag nog säga) och från utsidan är den kolsvart, man känner sig lite VIP när man sitter bakom den
Priset är super, 99 spänn per rulle och så är det den bredaste filmen jag lyckats finna på marknaden.
Ska vi ta nackdelar så talar vi om en lättrepad tunn film som tyvärr kan innehålla skador redan innan du knappt hunnit rulla ut den
Verktygen du får med är inte mycket att hänga i granen så skippa dom och fixa egna.
Är det första gången du ska tona (eller filma som dom brukar säga här på forumet när vi pratar om solfilm) är den oslagbar då du får två rullar för samma pris som en på Mekonomen och misstag kommer man att begå, tro mig.
Tror förövrigt man kunde välja mellan en smal och en bredare, kunde man det tror jag den smalare låg runt 59 eller 69 kronor per rulle, dock inte tvärsäker.
Senast redigerat av Slash (12 juli 2010)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!