Ja det är så på ett Volvoraggar ställe som garaget, finns hur många skabbiga 240/740 som hellst här och dem får vara kvar, hade en skit fin ascona b som blev bort plockad också.... Din va inte snygg men va skit häftig
Ja det är så på ett Volvoraggar ställe som garaget, finns hur många skabbiga 240/740 som hellst här och dem får vara kvar, hade en skit fin ascona b som blev bort plockad också.... Din va inte snygg men va skit häftig
håller med dig helt.. hade en skitfrän golf mk1 ratstukad men den fick inte häller vara kvar men min skabbiga volvo 855à får vara kvar :S
tackar de är Ö&B`s rostskyddsprimer som e kanon bra att blanda i sprutan rostar fan inte mer efter en sån behandling... chevan har stått i gräs snart ett år med den färgen o där är inte en fläck någon stanns 87:-/litern är välinvesterade pengar
soppa pumpen va kass så den byttade jag o såg då även att slangarna va kassa så jag o en polare åkte iväg för att köpa nya klämmor o slangar (han är en utbildad bilmekaniker) så medans han satte på slangarna så håll jag på med annat på bilen,, när han va klar med slangarna så tittade jag bara lite snabbt tyckte allt såg ok ut... startförsök...
inget tryck fick då höra här att de kunde vara fel på bränsletrycksregulatorn dä bilen har snart gått 31000mil så jag inhandlade en sån......startförsök
tänkte vafan e de för fel på bilfan... kollade upp lite mer o då ska bränsletrycksregulatorn sitta sist på fuelrailen o så va de inte kopplat på bilen så min kompis hade kopplat fel på slangarna till pumpen..
(jag hade kopplat rätt med dem dåliga slangarna) så jag bytade bara platts på dem så startade bilen...
visst jag köpte en bränsletrycksregulator i onödan men de sägs att dem brukar gå isönder vid 30 000mil o min har aldrig varit bytt så de blev ju endå en ganska lyckligt slut än så länge...