2662
Sök

Inför: STREET CARS FEST söndag 1 augusti LINKÖPING

394 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/967194_ivp85w.jpg

Söndag den 1 augusti arrangerar vi årets sjuttonde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Söndag den 1 augusti 2010
Ort  LINKÖPING
Plats  Tornby Köpcentrum (vid Mekonomen)
Adress  Bonnorpsgatan 2
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen  Deltagaravgift: 80 kronor (inkl. tvätt, infoskylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. ORIGINALARE, CUSTOMBILAR, RODDAR, MUSKELBILAR, GATBILAR, RACE- och SPORTBILAR. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på, men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Priser delas ut till: Ten Outstanding Cars, Special Award, People's Choice och Best In Show.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW
Senast redigerat av Jensi (23 juli 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

4 670 Inlägg
20 juli 2010
Kommer självklart ner och kikar!

Herr
135 Inlägg
21 juli 2010
Kommer med all säkerhet förbi.

#! /bin/death

347 Inlägg
21 juli 2010
Dyker upp jag med. Om inget förhinder blir!

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

Thedriftking
21 juli 2010
Kommer självklart dit! smile

1 278 Inlägg
21 juli 2010
jobbar på videc annars hade jag kommit!

Street Knight

192 Inlägg
21 juli 2010
syabo skrev:
jobbar på videc annars hade jag kommit!

blir nog videc för nog med annars kunde det vart roligt!

Lackerare
587 Inlägg
4 670 Inlägg
21 juli 2010
audi-fjar skrev:
videc?

Dragrace på mantorp park. "Dragster  big_smile"

101 Inlägg
22 juli 2010
Kommer garanterat för titta runt lite smile

Tekniker Tielman
19 Inlägg
22 juli 2010
audi-fjar skrev:
videc?

Ja,ja dom kunde inte stava........lol
VEIDEC Festival är Europas största och Sveriges enda EM-deltävling i dragracing.

Lackerare
587 Inlägg
22 juli 2010
Slycke skrev:
audi-fjar skrev:
videc?

Ja,ja dom kunde inte stava........lol
VEIDEC Festival är Europas största och Sveriges enda EM-deltävling i dragracing.

jaha alldrig hört talas om det yikes vart brukar det va ? på mantorp eller?

394 Inlägg
28 juli 2010
Trådstartare
Östergötland har inte varit någon höjdare på vår turné runt om i landet, så här långt. Norrköping var katastrof och Skänninge nästan lika dåligt. Om vi ska fortsätta att åka till Östergötland nästa år, så måste ni ge oss en anledning att göra det...  wink. För visst finns det väl en del trevliga bilar i Linköping med omnejd. Eller är det bara vi som inbillar oss?

Kom igen nu flickor och pojkar. Vi vill se ett välfyllt träffområde på söndag!!! Anmäl din bil NU!

Anmälan kan göras antingen på Street Cars Fest hemsida eller drop-in på plats. Du som "bara" vill vara med på träffen, men inte tänker delta i utställningen, behöver i n t e föranmäla dig.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

947 Inlägg
28 juli 2010
jag kommer om vädret tillåter smile

947 Inlägg
28 juli 2010
Ang att det inte kommer så mycket folk på träffarna i östergötland är nog för att ni lägger de träffarna på söndagar. Inte så många som är så sugen på träffar på söndagar.

116 Inlägg
28 juli 2010
Har jag fått tillbaka bilen innan så kommer jag ner och kikar runt lite.

394 Inlägg
29 juli 2010
Trådstartare
850_GLT skrev:
Ang att det inte kommer så mycket folk på träffarna i östergötland är nog för att ni lägger de träffarna på söndagar. Inte så många som är så sugen på träffar på söndagar.

Jag kan ha förståelse för det. Men för att få det hela att gå ihop ekonomiskt så måste vi idag köra två träffar per helg. Tyvärr så har Norrköping och Skänninge hamnat på söndagar. Men om man jämför de träffar som har genomförts på söndagar så har Östergötland ändå varit en stor besvikelse så här långt. Hoppas vi blir motbevisade på söndag...

947 Inlägg
1 augusti 2010
synd att jag inte kunde komma idag pga regnet sad såg fram emot att komma

SKÅNE
41 Inlägg

Sök