3319
Sök

Koppla Basystem Rätt?

685 Inlägg
25 juli 2010
remoten skall starta displayen när steget är igång, MAO inget nödvändigt alls smile

Saabmeck
233 Inlägg
25 juli 2010
Trådstartare
Snoogiloo skrev:
remoten skall starta displayen när steget är igång, MAO inget nödvändigt alls smile

Nej alltså jag funderar på att bara skita i att det inte fungerar och ta bort remotekabeln men alltså det är ju lite irriterande när den är helt ny och endå inte fungerar sad

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge

315 Inlägg
18 januari 2012
ja har också haft eller har problem med denna hoppas någon kan hjälpa mig.

följde med väldigt lite instruktioner knappt någon inget häfte eller så.

men haft den ett tag men min display lyser hela tiden o drar ur mitt batteri om ja har bilen ståendes för länge.

sen vet jag inte om lampan skall lysa gult när det fungerar eller om den byter färg en tycker ju den borde lysa grönt.

och när jag laddat upp den har ja gjort det på minus sidan men man kan liksom hålla motståndet hur länge som helst signalerar inte något om den blir fulladat och när man väntat en stund pipandes o läger på jorden kan det bli lite fina blixtar o sen fungerar den.

bara kopplat på plus o minus. jordar alla steg på kondensatorn.

undrar vart remote kabeln skall sitta.

annars får ja helt enkelt lämna in den skall ju inte behöva suga ur mitt batteri hela tiden...

och jag har bra ström försörjning 100 a generator o 95ah timmars batteri.

mvh dino tack på förhand. än så länge prisvärd men tveksam kvalite o instruktioner iaf betyg 2/5 ifall någon mer för för sig att köpa den.

Sök