Ja kommer ja me... Fast ja tänkte cykla, (enda fordonet ja har just nu) Men eftersom det är fotografering åxå för en gångs skull, så få ja väl ta å smyga mej dit me bilen ändå, hehe=)
Se till och sprid detta alla medlemmar i sosc!! gruppfoto brevid ikea garaget kl 21:30 vi kommer ta en gruppbild ala bilsport se länk http://www.bilsport.se/bildarkiv/43/4b28fa7e3d1c7.jpg ett minne för livet ni som vill fota är välkommen med
KOM FÖ FAN IHÅG! När vi träffas kl 21:30 så har INTE Coop stängt! VI kan väl se till att visa hänsyn & INTE leka å busa då. Vi är faktiskt bara där för att fotografera! Vad som händer efter kl 22 säger ja inte ett jota om. Men vi kan väl köra lungt & sansat därifrån P-huset åxå? Visst kan vi visa "övriga shopping- medborgare" att vi biltokar åxå kan bete oss fint !!!
Givetvis kommer man vara på plats, sedan får vi väl se om jag vågar medverka i gruppfotot
klart du ska vara med på gruppfoto!
Jag fastnar inte på bild, och det räcker väl med att du har tagit ett antal hemska bilder på mig när jag inte varit beredd Men ok, jag lär väl vara med i alla fall
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone