klart dety är oki:) bara maila ralph o fråga om du kan bet på plats
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Ja, det är inga problem bara kul att det blir dokumenterat på flera håll ...men ni måste publicera bilderna här på Garaget.org
Då frågar jag dig som verkar ganska involverad, ska man parkera utanför å knalla upp till läktaren eller vart ska man ta vägen?
Det kommer stå parkeringsvakter vid infarten som hänvisar dig rätt, så det löser sig på plats men jag förmodar du vill parkera snyggt om du åker vita Golfen
Ja, det är inga problem bara kul att det blir dokumenterat på flera håll ...men ni måste publicera bilderna här på Garaget.org
Då frågar jag dig som verkar ganska involverad, ska man parkera utanför å knalla upp till läktaren eller vart ska man ta vägen?
Det kommer stå parkeringsvakter vid infarten som hänvisar dig rätt, så det löser sig på plats men jag förmodar du vill parkera snyggt om du åker vita Golfen
Ajjemen Det är ju sisådär kring kullen om man säger så..
Du kan vara lugn, det löser sig ...men jag får starkt för mig att din Golf kan vara skoj att ratta runt banan oxå, vad tvekar du på?
Du kan vara lugn, det löser sig ...men jag får starkt för mig att din Golf kan vara skoj att ratta runt banan oxå, vad tvekar du på?
Jag har lite annat att prioritera denna månaden..att flytta är inte billigt
Ja, som ni ser på Förarlistan i 1:a inlägget så är det bara 2 platser kvar just nu men de går nog åt också som det ser ut men Först till kvarn gäller fortfarande!