4506
Sök

Val av slutsteg!!

67 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Har en sony xplod 15" bas (den röda) i sluten låda, undrar hur mycket effekt jag behöver för att driva denna bas bra? någon som har förslag på ett slutsteg? vill helst inte ge så mycket mer än 2000kr??

Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!

286 Inlägg
25 juni 2006
No_Shame skrev:
Har en sony xplod 15" bas (den röda) i sluten låda, undrar hur mycket effekt jag behöver för att driva denna bas bra? någon som har förslag på ett slutsteg? vill helst inte ge så mycket mer än 2000kr??

MDS nya monosteg räcker gott och väl. Fast den kostar lite mer än vad du har för budget, men skulle satsa på den. Ska du ha ett monosteg så får du räkna med att de kostar lite mer.

http://www.mds.se/?artnr=17800

Går ju även bra med ett bryggat 2/4 kanaligt. Men ska du ha effekt så de räcker och även till framtida planer skulle jag satsa på ett monosteg.

494 Inlägg
25 juni 2006
No_Shame skrev:

mangnat the rock mono de vorre nåt 1890 kr ca

jag är hård som sten

6 851 Inlägg
25 juni 2006
No_Shame skrev:

Spara till mera pengar och köp ett bra steg från början. Blir billigast i längden...

Sök