2327
Sök

Köpa styling-produkter till sin första bil,

19 Inlägg
30 juli 2010
Trådstartare
Hej!

Nu när man äntligen har skaffat sin första bil så sitter jag och tittar lite på styling-produkter och funderar på att byta fram & baklyse, hur svårt är det att byta fram & baklyse? jag har en stor datorvana, bygger datorer om det är till någon hjälp, har även en bror som är elektriker(har ej frågat han om hjälp ännu), borde vi fixa detta på egen hand?

Om man köper strålkastare där det står ''integrerade framblinkers'' kan man använda båda då? dom orginala på sidan samt på strålkastarn? tänkte om det ser skumt ut att bara köra på strålkastarn och att sidorna är ur funktion.

Växelpåsen är lite sliten så tänkte köpa hem än på ebay.

Man borde fixa detta själv va?

Har en golf 4

Tack big_smile
Senast redigerat av VwGurrA (30 juli 2010)

I got Dubs!
2 423 Inlägg
30 juli 2010
VwGurrA skrev:
Hej!

Nu när man äntligen har skaffat sin första bil så sitter jag och tittar lite på styling-produkter och funderar på att byta fram & baklyse, hur svårt är det att byta fram & baklyse? jag har en stor datorvana, bygger datorer om det är till någon hjälp, har även en bror som är elektriker(har ej frågat han om hjälp ännu), borde vi fixa detta på egen hand?

Om man köper strålkastare där det står ''integrerade framblinkers'' kan man använda båda då? dom orginala på sidan samt på strålkastarn? tänkte om det ser skumt ut att bara köra på strålkastarn och att sidorna är ur funktion.

Växelpåsen är lite sliten så tänkte köpa hem än på ebay.

Man borde fixa detta själv va?

Har en golf 4

Tack big_smile

Det är lätt på en golf 4.

Du har blinkers i strålkastaren orginal, och de andra kommer oxå blinka.

Rekommenderar en haynes bok.

19 Inlägg
30 juli 2010
Trådstartare
Jaså? jag som trodde att det bara blinka på sidan, iofs har jag inte kollat men aj det kanske jag borde ha sätt!

får köpa mig en haynes bok.

Tackar! smile
Senast redigerat av VwGurrA (30 juli 2010)

Meldem
4 137 Inlägg
30 juli 2010
Om jag ska ge min åsikt, så tycker jag att golf 4:orna redan har jävligt snygga fram och -baklysen ! smile
Enda du egentligen behöver göra är att köpa ett par fräscha fälgar ! smile

19 Inlägg
30 juli 2010
Trådstartare
Nja, finns ju snyggare lysen, allt finns ju iofs i snyggare saker, men du glömmde vingen, såndan sak måste man ju ha big_smile

194 Inlägg
31 juli 2010
Fälgar+sänkning
Ger alltid bra resultat smile

sen kan du efter slänga på annat smått och gott wink

Sök