Jag fick en varning när jag hade synpunkter på sättet att låsa trådar och banna användare.
Nu traggade jag iofs detta i många trådar.
Men faktum kvarstår. Det finns för att vara Exakt 1.st moderator som lider av sjukan ren idioti.
Men jag har kommit dit då jag tycker synd om stackaren istället, efter lite forskning.
Han vet vem han är.
Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.
Tips: Leta upp den Mod som ni upplever mest aktiv i forumet när det gäller att låsa trådar.
Titta sen efter vilka trådar han skriver i, då ser ni en lista lika lång som en hel sida.
Det står: "Senaste inlägg av: no-name" Överallt! Jo, alla trådarna låsta. Säger det något?
Nej Garaget.org har tyvärr drabbats av kärringar och mindre vetande fjollor samt några översittare.
Annars är det frid och fröjd!
edit* Huvudpersonen har varit på g att ge mig 2.st extra varningar men dom lyckades jag prata bort.
Öppet i forumet. Förklarade att han hade fel. Folk höll med. Han slutade skriva i tråden. HA!