2507
Sök

Letar efter en kolfibervinge till bra pris!

646 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Tjena som sagt letar efter en sådan här vinge http://212.214.223.230/shop/catalog/pro … ts_id=3343

till ett bra pris, det bästa jag har hittat är detta! Undrar om det är någon som har sett nån på något annat ställe till ett bättre pris!!

Tacksam för alla svar!!!

Fartälskare
390 Inlägg
26 juni 2006
billigare än så? nja men tror ej att du ska hoppas på förmycket...om mdet ska vara ÄKTA kolfiber kostar det flis...gå över till aliminium o färga svart...kostar la 700:- isåfall kan kosta mer med men en äkta kolfiber vinge blir nog inte mycket billigare sad

Speedparts That´s why.......

646 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Audifantast skrev:
billigare än så? nja men tror ej att du ska hoppas på förmycket...om mdet ska vara ÄKTA kolfiber kostar det flis...gå över till aliminium o färga svart...kostar la 700:- isåfall kan kosta mer med men en äkta kolfiber vinge blir nog inte mycket billigare sad

Jo givetvis, är inte nödvändigt vis ute efter äkta men det lutar väl åt det, ville bara kolla med bilfolket om det var nån som visste om det fanns billigare smile

2 123 Inlägg
26 juni 2006
På realcar har dom många, Både äkta och falska.
Har självt hittat en som kostar 2400 :- Den är rak smile
Tycker iaf jag är en snygg spoiler till ett vettigt pris.
Tror den passar din A4 grymt bra smile
Senast redigerat av Fredrik.Gustavsson (26 juni 2006)

646 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
På realcar har dom många, Både äkta och falska.
Har självt hittat en som kostar 2400 :- Den är rak smile
Tycker iaf jag är en snygg spoiler till ett vettigt pris.
Tror den passar din A4 grymt bra smile

njae är ute efter en mer rundad som följer bilen men tack för tipset dock!!

Fartälskare
390 Inlägg
26 juni 2006
OKi hoppas du hittar nått big_smile

Speedparts That´s why.......

LillNaisarn
26 juni 2006
kolla på dalhems dom har flera alternativ. vet dock inte om dom har billigare... fanns en billig sån där på tradera.com såg jag för ngn dag sen...

646 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
kolla på dalhems dom har flera alternativ. vet dock inte om dom har billigare... fanns en billig sån där på tradera.com såg jag för ngn dag sen...

Ok tack skall söka ännu mera smile

6 Inlägg
6 juli 2006
Hej
Gå in på www.zzstreetstyle.se
De har många billiga och häftiga vingar.

Är det något annat du söker så kontakta dom..

/johan

Livsnjutare
362 Inlägg
7 juli 2006
hej jag ska sälja min för 2000 det är en karbonrace knappt använd..
mvh

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....

NissanMotorsport
16 mars 2009
återupplivar denna tråd igen, då jag söker som en tok efter en äkta kolfiber vinge, ingen rak, utan den ska vara lite böjd, har tittat på dom mer kända sidorna men står inte tillräckligt me information, så skickat iväg ett mejl men drygt och vänta, så någon som vet nå mer pålitliga sidor? svenska sidor.

3 121 Inlägg
16 mars 2009
Kristian på www.sportvagnskonsult.com kan nog gjuta en till dig så får du den precis som du vill. smile

NissanMotorsport
16 mars 2009
viccoA skrev:
Kristian på www.sportvagnskonsult.com kan nog gjuta en till dig så får du den precis som du vill. smile

Tack, men vill inte krångla, köper häldre en färdig någonstans.. smile

Meister
6 763 Inlägg
16 mars 2009
HaveUSeenMyS14 skrev:
återupplivar denna tråd igen, då jag söker som en tok efter en äkta kolfiber vinge, ingen rak, utan den ska vara lite böjd, har tittat på dom mer kända sidorna men står inte tillräckligt me information, så skickat iväg ett mejl men drygt och vänta, så någon som vet nå mer pålitliga sidor? svenska sidor.

Köpte inte du en glasfibervinge nyss?

NissanMotorsport
16 mars 2009
camaro67 skrev:
HaveUSeenMyS14 skrev:

Köpte inte du en glasfibervinge nyss?

ne, leverans tiden skulle bli 3-4månader så avbröt smile så är inne på en kolfibervinge, sån kundvagnsvinge smile

har redan hål för en sån i skuffen så, va ut nyss och kollade måttet mellan fästerna och de ska vara 43 cm, och de är typ inga som skriver ut måttet mellan fästerna, så får ju skicka mejl till varenda en, drygt..

Sök