Jag har min t5 hos dom, då dom är grymt billiga för mig.
Så nu skulle dom dra sina pengar för mig första månaden som ligger på 1500, fast jag har bara 1200 på kortet.
Dom skulle dra sina pengar den 1/8 men ack så gjorde dom. När brukar dom dra sina pengar från er + vad händer om dom inte kan dra dessa pengarna denna månaden? Dra dom då dubbla nästa för mig?
Leta också efter ngn mail till dom, verkar inte hitta någon dock.
Skumt , dom har inte dragit något fråån mig. Så googlar jag så ser att många hade problem med betalningar "2007-2008åren" hoppas att det inte är så fortfarande för dom??? :o
Fast nu har jag som sagt "förlite" pengar att betala .. Men läste på sidan så hitta jag :
" Jag har Autogirobetalning hos Atava, men jag har inte tillräckligt med pengar att betala.
Om du inte har tillräckligt med pengar på ditt konto en månad, så drar vi inga pengar den månaden. I stället drar vi för två månader nästföljande månad. Om du inte har tillräckligt med pengar även denna gång, då kommer vi att avsluta ditt autogiro hos oss. I fortsättningen kommer du få en helårsfaktura."
Atava har fortf problem med sina Autogiro betalningar. Drogs inget för mig dom 2 första månaderna, så jag ringde in och frågade dom, så sa dom att ja, vi har lite problem med autogiro...
Kolla i din profil på Atava om du är ansluten till Autogiro, om du är det no problemo, om inte avsluta ditt nuvarande och försök igen.
Men om man inte har pengar på kontot när pengarna ska dras... Ja då har du ju svaret själv! Pengarna dras den 1de.
Ja, då är du ansluten och det dras två gånger nästa månad. Du ska få ett mail (faktura) innan varje dragning av autogiro görs, och även om autogirot misslyckats. Så det kommer antagligen.
Nej, har fått för mig att Atava är helt internetbaserat och enbart skickar ut papper när olycka har rapporterats.