Mitt första projekt när det gällde att få fart på en volvo 850 turbo
jocke_gronberg skrev:940_44 skrev:nej!!!!!!!!!!!!joooo..det finns fler bilar
940_44 skrev:nej!!!!!!!!!!!!
940_44 skrev:jocke_gronberg skrev:940_44 skrev:nej!!!!!!!!!!!!joooo..det finns fler bilarmen denna var så fräsch och fin ska du köpa volvo turbo igen då?
turbodeath skrev:jupp det finns fler bilar robin...även om den var snygg för att du älskar den färgen
Dennis_999 skrev:Några planer till denna då? Behöll du fälgarna?
DiZturbed skrev:Dennis_999 skrev:Några planer till denna då? Behöll du fälgarna? Fälgarna såg jag på annons av nya ägaren.. Lycka till med nya bilen !
jocke_gronberg skrev:DiZturbed skrev:Dennis_999 skrev:Några planer till denna då? Behöll du fälgarna? Fälgarna såg jag på annons av nya ägaren.. Lycka till med nya bilen ! sälja fälgar som passar klockrent. Han kanske måste ha pengar till bensin
DiZturbed skrev:jocke_gronberg skrev:DiZturbed skrev:Fälgarna såg jag på annons av nya ägaren.. Lycka till med nya bilen ! sälja fälgar som passar klockrent. Han kanske måste ha pengar till bensin ja.. Jätte tråkigt.. Den 850 var verkligen perfekt!
jocke_gronberg skrev:DiZturbed skrev:Fälgarna såg jag på annons av nya ägaren.. Lycka till med nya bilen ! sälja fälgar som passar klockrent. Han kanske måste ha pengar till bensin
DiZturbed skrev:Fälgarna såg jag på annons av nya ägaren.. Lycka till med nya bilen !