mycket snygga bilder! gillar bild 9 häftig redigering! får man fråga hur du gjort?
Tackar för det! Jag använde, om jag minns rätt, Photoshops "Blur" > "Radial Blur" med zoom inställning flyttad lite till vänster och sedan maskade jag ut delar på bilen. Eller nån variant på den lösningen, för jag minns inte helt hundra.
Tyvärr blev ursprungsbilden ganska dålig och oskarp, men jag gillade bilen och ville ändå förverkliga den så det var därför den ser ut som den gör.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Har du fler kort från utställningen?? För jäkla fina bilder!
Tack för det och nej. Har inte utrustning som gör det roligt nog att ta bilder på utställningsobjekt så det blev rätt fattigt med sådant. Tog mest ett par shots när jag passerade.
Men jag känner igen din så jag vet vart du ville komma, hehe. Begrundade den i Kristianstad vill jag minnas...
Jimm skrev:
Sjukt snygga bilder! Du råkade inte knäppa någon på min GT?
Som ovan, utställningen? För jag kan inte se den tyvärr.
mycket snygga bilder! gillar bild 9 häftig redigering! får man fråga hur du gjort?
Tackar för det! Jag använde, om jag minns rätt, Photoshops "Blur" > "Radial Blur" med zoom inställning flyttad lite till vänster och sedan maskade jag ut delar på bilen. Eller nån variant på den lösningen, för jag minns inte helt hundra.
Tyvärr blev ursprungsbilden ganska dålig och oskarp, men jag gillade bilen och ville ändå förverkliga den så det var därför den ser ut som den gör.
den blev ju bra tillslut iallafall jag får prova mig fram i photoshop och se om jag kan få fram något liknande
tjaa,riktigt fina o snygga bilder .. inga bilder på driftingen o burnouten???
Mjo, driftingen var jag på ett tag när jag kom men inga bilder på din kärra tyvärr. Burnouten var samtidigt som pro-driftingen så det missade jag helt.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)