helvete att man missa denna träff Hoppas det kommar nå denna sommar/höst
vi hoppas få hinna med två till innan alla plockar undan sina bilar. är alla nöjda med birsta träffarn eller skulle ni vilja ändra på något? vårat försök att få upp partytältet/däckbytar depå med musik och grejjer gick ju i stöpet denna gång då polisen kom men vi har lite planer på nästa träff hur man skulle kunna göra
En av sommarens bästa tycker ja, men den andra som ja nu inte riktigt minns näre ve va fan så mye bättre. MER folk, å MER lek vare då. Ja minns ej exakt när... försommarn tro ja...
En av sommarens bästa tycker ja, men den andra som ja nu inte riktigt minns näre ve va fan så mye bättre. MER folk, å MER lek vare då. Ja minns ej exakt när... försommarn tro ja...
Ja där har du rätt.. Och träffen du söker är BIRSTA TRÄFFEN 2010-05-22..
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
helvete att man missa denna träff Hoppas det kommar nå denna sommar/höst
vi hoppas få hinna med två till innan alla plockar undan sina bilar. är alla nöjda med birsta träffarn eller skulle ni vilja ändra på något? vårat försök att få upp partytältet/däckbytar depå med musik och grejjer gick ju i stöpet denna gång då polisen kom men vi har lite planer på nästa träff hur man skulle kunna göra
skulle vara smart om man kunde se till att blocka runt om och ha två bilar som kan släppa in dom bilar som vill busa! och dom som vill ut och ha dom åt båda färdriktnigarna sen som sakt party tält och däck depå. sen även till nästa gång kommar jag märka ut vart jag står och kommar filma! så dom nu som vill bli filmad får åka lite närmre mig och gör att det blir bättre kvalla på filmena!