Ang SilentCoat, hur pass mycket hjälper det mot allmänt ljudbuller utifrån? Min bil har ganska (läs: förbannat) ont om plats invändigt och för att få till någon form av bil-stereo innuti så måste jag förbättra ljudisoleringen, för som den är nu kan jag pumpa ljudsystemet på max, bli döv och ändå höra mer utav fågelkvitter och vindbrus när jag är ute och kör
Så, ja, hjälper det bra det där? ser ut till att ta lite plats
ja har kört me SilentCoat överallt i mina ascona och är grymt nöjd, visst bilen blir tyngre men isolerat bra, tar effektivt bort alla vibrationer och sånt som skramlar + att de är väldigt lättmonterat
Bilen är inte skrotad, du kanske tänker på Scorpan? Det va den jag plockade ur motorn på och skrotade... Just nu står bilen i garaget, och måste byta servostyrning, bromsar fram och motor, innan den rullar igen. Står ganska still nu i brist på pengar.
vad najs hoppas du bir klar till sommaren. på tal om det så hittade jag snubben med massa Fordar i Moheda så blir en tur dit någon gång i vår och fråga om han har något kul
Det har även hänt lite andra roliga grejer, bakvagnen (och allt därtill) är tillbaka från pulverlack! Resultatet blev helt fantastiskt!
Va bara tvungen o provmontera en fjäder, kommer nog se riktigt bra ut när det är färdigt!
Nu väntar jag bara på pengar så jag kan beställa nya bussningar till bakvagnen och montera ihop att! Får se vad jag hittar på under tiden!
streetlover skrev:
grymt nice, de börjar ta sig
Tack! Ja det gör ju det!
Fiesta_Racing skrev:
vad najs hoppas du bir klar till sommaren. på tal om det så hittade jag snubben med massa Fordar i Moheda så blir en tur dit någon gång i vår och fråga om han har något kul
Jadu, jag strävar efter Elmia 2016, men man vet aldrig vad som händer. Det är pengarna som sätter stopp för tillfället ;/ Det va av honom jag köpte den röda Scorpan med cossie motorn i som jag ska ha i Granadan!
__rengel__ skrev:
härligt! äntligen en ny uppdatering som man fått tjata
blev riktigt bra med belysningen
Jajjemen! o ska försöka hålla det med, så det kommer med jämna mellanrum! Vill se mer av din Jetta! (Y)