Jag ska försöka ansluta er i landskrona istället, om jag hittar Är cruising-rundan planerad, blir det samma som förra gången? ska vi försöka hinna med någonstans att fota?
Måste se om man hittar snabbtvätta bilen, kan behövas.
Cruzing: 1. AnesN - Toyota supra - Malmö 2. Clintan - Bmw - Landskrona 3. Supersupra87 - Civic Coupe 95 - Malmö 4. Memme - 850 T-5 - Landskrona Baby! wink 5. Linkan_ - Toyota Supra MK3 - Lomma 6. Tubbex - Mazda 323 - Ystad 7. Peter_1976 - Honda Civic FD2 - Marieholm 8. xdaniellox - Volvo S60 T5 - Malmö 9.Badboy89- Honda Accord Type S - Landskona det är inte helt säkert att ja kan vara med pgv kanske kommer jobba men e ja ledig då är jag på 10. Supralady - Toyota Supra - Landskrona 11. Robolas - S40 T4 - Landskrona
Kommer du också ner till Däckfirman klockan 17,00?
Jag ska försöka ansluta er i landskrona istället, om jag hittar Är cruising-rundan planerad, blir det samma som förra gången? ska vi försöka hinna med någonstans att fota?
Vet inte vart du kommer från, men Södra avfarten till Landskrona (Väg 17) Första du får efter vägbygget är ÖB på höger hand. Fortsätt över rondellen ta sedan vänster innan Mc Donalds precis. Första höger brevid Mc Donalds. C:a 100 meter fram är Däckfirman på vänster sida.
Vet inte vart du kommer från, men Södra avfarten till Landskrona (Väg 17) Första du får efter vägbygget är ÖB på höger hand. Fortsätt över rondellen ta sedan vänster innan Mc Donalds precis. Första höger brevid Mc Donalds. C:a 100 meter fram är Däckfirman på vänster sida.
Jag kommer från Eslöv´s hållet. men tack, jag ska nog hitta, får vara ute i tid
Jag kommer från Eslöv´s hållet. men tack, jag ska nog hitta, får vara ute i tid
Då stämmer beskrivningen till dig Du kommer på väg 17 från Eslöv