kan nog inte komm på lördag blir västerås på fredan & det blir nästan lite lång att åka till eskilstuna. har lite andra erbjudanden men jag tror det bara blir fredan. kanske överaskar, man vet aldrig
jasså ja vi får se. blir nog lite utböling från alla bmw men det var en som frågade om jag ville komma fast vi körde audi men det är ju iallafall tyskt haha
Ahh, var det du! Jag undrade som fan vad det var för M3:a som lät så skönt. Såg att ni stannade utanför garaget, men när jag kom ut hade ni åkt. Aja, syns i morn!
På tal om i morgon:
Om inte en soppapump varit kaputt så hade det kommit en BMW M1 i morgon!! Syyynd!
jag får tyvärr ställa in den här gången, däck som gått sönder (skit däck, välj inte billigaste däck och tro att de har prestanda som ett bra/dyrt) samt servopump som havererat...
Ser dock fram emot nästa träff och hoppas givetvis ni får en bra dag!
fasen usch för dettaq jordeliv, jobbar till 1300 imorgon och har min bil avställd, men ska flytta så jag har ingen ork att ha den påställd just nu, kanske dyker upp i min omåttligt fula opel men vi får se=((
Har inte fått sista delarna till bilen så jag uteblir också, tyvärr
“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”