2658
Sök

Eftersnack: Vallåkraträffen 21-22/8 2010

Rostskadad
194 Inlägg
27 augusti 2010
Follow_me skrev:
Min blev stulen i HBG där jag jobbar, sen säljer de grillen vidare. Hittade min grill på vit v70 i Landskrona, efter ett halvt år fick jag den tillbaka. så kan det gå.
De e trist när man vill ha en snygg bil att folk inte vet vad som är mitt å ditt...

Ja precis! har läst angående det ett tag sen. Bra att du hittade den iaf.

Det skulle kunna bli mer bilar på såna träffar om det inte fanns personer som inte kan låta bli o förstöra eller stjäla andras saker. Sen finns det kanske folk som ser att det händer något med annans bil men vågar inte o göra något åt det bara för att slippa problem.

373 Inlägg
28 augusti 2010
Ngn som har hela listan på vallåkra vinnarna?Gärna med bilder,)

Mvh..

''Hugin-Hachiko''

373 Inlägg
28 augusti 2010

''Hugin-Hachiko''

429 Inlägg
28 augusti 2010
Den ford mondeo från finland går den att köra :s ?
Senast redigerat av racerwagon (28 augusti 2010)

5 089 Inlägg
28 augusti 2010
racerwagon skrev:

ja. jag har sätt han köra. Men knappast laglig utan framlampor osv;P

\Lindgren

429 Inlägg
28 augusti 2010
nene laglig de förstår ja att den inte är big_smile men att den gick att köra överhuvudtaget de visste ja inte.
Senast redigerat av racerwagon (28 augusti 2010)

The Real Team
235 Inlägg
28 augusti 2010
FLindgren skrev:
racerwagon skrev:

ja. jag har sätt han köra. Men knappast laglig utan framlampor osv;P

jag såg samma bil i danmark streetfire show i bella centre då såg den inte riktigt ut så men lika extrem men han gjorde bournouts haha tongue

Hoppsan hur fan gick det här till !

SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
28 augusti 2010
racerwagon skrev:
nene laglig de förstår ja att den inte är big_smile men att den gick att köra överhuvudtaget de visste ja inte.

Blev själv riktigt chockad när jag såg den rullade bort till prisutdelningen på Vallåkra.
Trodde inte heller den gick att köra.
Men framdörrarna och bakluckan gick nog inte att stänga heller tongue

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

9 108 Inlägg
29 augusti 2010
Vallåkraträffen var trevlig som vanligt, speciellt det som hände ute i Hyllinge på lördagkvällen smile Men jag fattar inte hur folk kan vara så jävla blåsta att de kastar glasflaskor på marken där bilarna kör. Fattar man inte att det är farligt har man inte där att göra.

Jag tycker även det är väldigt konstigt att de har en egen klass för t.ex. Opel och Skoda som det inte alls fanns mycket av, och sedan två klasser för ALLA japanska bilar yikes

293 Inlägg
29 augusti 2010
SIR_Pierre skrev:
kvällen..helsingborg...filmer..

+1

737 Inlägg
29 augusti 2010
Static35 skrev:
SIR_Pierre skrev:

+1

Alltså jag och många andra skiter i vallåkra träffen. vi var inte ens där.. så jag förstår ännu en gång inte varför vi inte fick ha en seperat eftersnackstråd.

och folk. jag såg fuullt med kameror.. ladda upp!

SRS
168 Inlägg
29 augusti 2010
SIR_Pierre skrev:
Static35 skrev:
SIR_Pierre skrev:

+1

Alltså jag och många andra skiter i vallåkra träffen. vi var inte ens där.. så jag förstår ännu en gång inte varför vi inte fick ha en seperat eftersnackstråd.

jag vet... sjukt drygt jag försökte ju få så vi kunde avndända en egen tråd men blev åter igen nekad.... sad tycker folk borde lägga upp lite videos nu börjar bli lite tråkigt utan....

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
29 augusti 2010
SIR_Pierre skrev:
Static35 skrev:
SIR_Pierre skrev:

+1

Håller med dig till fullo, btw, såg ditt åk några gånger på lördagkvällen, ruskigt fet vagn!

737 Inlägg
29 augusti 2010
93T skrev:
SIR_Pierre skrev:
Static35 skrev:

+1

Håller med dig till fullo, btw, såg ditt åk några gånger på lördagkvällen, ruskigt fet vagn!

tackar tackar smile

361 Inlägg
29 augusti 2010
sök på hyllinge 2010 på youtube så fins det en del filmer.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

29 Inlägg
29 augusti 2010
Hade vart fint med lite bilder från Vallåkra byn under lördagen. Stationen alltså! Mvh

737 Inlägg
29 augusti 2010
oen100 skrev:
sök på hyllinge 2010 på youtube så fins det en del filmer.

ska kolla in, tack för tipset

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
30 augusti 2010
Ja man åker ju ner för kvällarna och nätterna. Inte för vallåkra wink

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

Sök