2693
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

210 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
peegee skrev:
Trevligt att du kommit igång igen smile

...men vad händer nu då härnäst i projektet?

Lite byggbilder och beskrivning på aktuell status och kommande etapper och mål är alltid intressant i en projekttråd smile

Lycka till!

Bilder kommer eftersom. Just nu så jobbar jag med att hitta en "kompanjon" och med att göra om hemsidan och hitta finansiärer till bygget. Det är ju en del jobb med att få i ordning allt.

210 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Pintits skrev:
Läst igenom tråden och har nästan tappat förtroende för mänskligheten.. Hur man kan stjäla från ett sådant projekt förstår jag inte.. Du har alla mina lyckönskningar.

Starkt jobbat och stort lycka till!

Tack så mycket.

P o r s c h e
1 700 Inlägg
2 924 Inlägg
19 september 2011
bcf_bilen skrev:
peegee skrev:
Trevligt att du kommit igång igen smile

...men vad händer nu då härnäst i projektet?

Lite byggbilder och beskrivning på aktuell status och kommande etapper och mål är alltid intressant i en projekttråd smile

Lycka till!

Bilder kommer eftersom. Just nu så jobbar jag med att hitta en "kompanjon" och med att göra om hemsidan och hitta finansiärer till bygget. Det är ju en del jobb med att få i ordning allt.

Ok jag förstår, men vad har du för byggplaner, önskemål eller bara vilda idéer för bilen?
Alltså vad ska/vill du förändra på den? smile

Gör oss riktigt nyfikna och motiverade att följa upp och stötta ditt bygge ännu mer än att äska kapital och samtidigt öppna för feedback på dina idéer och ev nya förslag så resultatet blir riktigt grymt! wink

Jag har i alla fall svårt att rösta på något bara för pengarnas skull, utan att veta hur de kommer användas till mer än att "bygga bil" även om målsyftet är gott.
För kan ju bli inbrott igen utan ersättning från F-bolag eller kan ju resultera i ett oattraktivt bilbygge som ingen vill köpa ...och då blir det väl inga pengar till BCF? roll

~ Life is short, have FUN! ~

120 Inlägg
19 september 2011
Underbart projekt! Säger ett STORT Lycka till! smile

voLvo <3

177 Inlägg
20 september 2011
röstat på denna! hoppas du vinner! det förtjänar både du och bilen big_smile

404 Inlägg
21 september 2011
Röstat två gånger, skulle ha fått upp större intresse på garaget så fler röstar! Plats 17 låg ni på nu.

Alla som följer denna tråd kan väl lägga upp länken i sina egna projekttrådar och uppmana alla som läser deras trådar att göra likadant.
Senast redigerat av Attenator (21 september 2011)

210 Inlägg
21 september 2011
Trådstartare
Attenator skrev:
Röstat två gånger, skulle ha fått upp större intresse på garaget så fler röstar! Plats 17 låg ni på nu.

Alla som följer denna tråd kan väl lägga upp länken i sina egna projekttrådar och uppmana alla som läser deras trådar att göra likadant.

Jag tackar så för ditt stöd. Det hade gjort hur mycket som helst för projektet om jag hade fått den vinsten. Lägger upp länken här igen.
http://www.vadskulledugora.se/galleri/mest-roster

907 Inlägg
21 september 2011
skickade iväg en röst jag också
Senast redigerat av primeramannen (21 september 2011)

414 Inlägg
21 september 2011
bcf_bilen skrev:
Attenator skrev:

Jag tackar så för ditt stöd. Det hade gjort hur mycket som helst för projektet om jag hade fått den vinsten. Lägger upp länken här igen.

Du ser inte hur många röster det är kvar till toppen? När avgörs det?

404 Inlägg
21 september 2011
bcf_bilen skrev:
Attenator skrev:

Kom igen och rösta alla Garagetfantaster, har lagt in en länk på min lilla projekttråd iaf.

210 Inlägg
21 september 2011
Trådstartare
Ankmeister skrev:
bcf_bilen skrev:
Attenator skrev:

Du ser inte hur många röster det är kvar till toppen? När avgörs det?

Tyvärr kan man inte se hur många som har röstat. Tävlingen avgörs v. 44
Tack så mycket för ditt stöd.

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
2 914 Inlägg
22 september 2011
på 15onde plats nu såg jag,

min röst är lagd på dig! lycka till och hoppas att du vinner pengarna!

mvh kalle

Kung
603 Inlägg
22 september 2011
har röstat 3 gånger med olika konton, tydligen kan man rösta varje dag, så se till att ni röstar varje dag smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

unibet
22 september 2011
Uttelito skrev:
har röstat 3 gånger med olika konton, tydligen kan man rösta varje dag, så se till att ni röstar varje dag smile

Men det är ju inte rättvist mot dom andra yikes

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 september 2011
Har självklart lagt en röst!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Pim_Pim
22 september 2011
Röstade nu, hoppas du vinner !

Kung
603 Inlägg
22 september 2011
unibet skrev:
Uttelito skrev:

Men det är ju inte rättvist mot dom andra yikes

Vet inte om du var seriös eller inte, men det var inte rättvisst att några tattare snodde alla saker till bilen heller. wink

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

120 Inlägg
23 september 2011
Har såklart lagt en röst! smile

voLvo <3

Sök